heftig hoor yes. maar ik vind het knap hoe je er aan werkt. kan ook niet anders natuurlijk als het nu niet gaat, maar kost vast veel energie. ook al is het je eigen kind. hoe gaat het nu met darren bij papa?
Ik was vanmiddag ff naar de markt, toen kwam ik hem heel toevallig tegen! Dikke knuffels geven en heb ijsje gehaald voor hem, hij was met opa, ze gingen vis halen. Vrijdag na school komen ze nog even langs voor ze naar zeeland gaan, dan moet ik hem de hele week mssen
Opruimen, schoonmaken. de meeste dingen zijn in 15 minuten gedaan. Kijk eens op Flylady.net. Dat is in het engels, maar werkt echt voor mij. Begin dan eens hier: 31 Beginner BabySteps | FlyLady.net Met routine kom je een heel eind! ach meissie... Smak... Het is zo lastig en er zijn geen woorden voor... Daarom: http://www.desicomments.com/dc1/11/147069/147069.jpg
een slechte moeder zoekt niet voor het beste voor haar kind. een mens maakt fouten. Je probeert het beste voor hem en dat maakt je niet een slechte moeder.
ik heb net getest. alleen de datum van de krant klopt niet haha kwam ik pas uur later achter lekker snugger weer
Moeilijk Yes. We maken allemaal fouten hoor, je bent ook maar een mens. Het toegeven dat het even niet meer gaat is wat je juist een betere mama maakt! Hopelijk kunnen jullie na de vakantie weer een frisse start maken. *knuff*
*proest* Maidin ben je nou nog steeds bezig dé perfecte huisvrouw te worden? Laat het nou gewoon eens lekker op z'n beloop allemaal joh.. je hebt 2 jonge kids... accepteer dat je gewoon effe een huishouden van Jan Steen hebt (net als ikke hihi) en leef gewoon lekker bij de dag. Word je een stuk relaxter van Je bent goed zoals je bent!! Dees: JOEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Drenthe Elea, gaaf, moeten we deze keer zien of we echt kunnen meeten!!! (vorig jaar werd Jelmar ziek toch? toen zouden we naar kinderboerderij in dr88?) of ander weer een dierentuin meeting
idd goede reden om te shoppen @ ingeltje: nee, dat heb ik geprobeerd en ik werd er niet gelukkig van. De perfecte huisvrouw bestaat niet, maar ik kan wel goed genoeg doen. Helaas deed ik dat ook niet echt. Maar ik wordt niet gelukkig van rommel en spelende rommelen kids, geen probleem, maar rommel omdat ik iets niet terugleg dat vind ik wel een probleem. maar zo heeft ieder zijn ding. Ik denk zo dat iemand die werkt ook zijn 100% geeft. Huisvrouw zijn is mijn baan.