meimama 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door marjon 2, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Lekker die testen maar opmaken dan :D zo weet je het tenminste wel héél zeker ;)

Hier: vanmorgen de tuin een beetje gefatsoeneerd. Heb er wel 200 meter Winde uitgetrokken. Dat kreng zit overal :$ nu nog een hoop oude bloemen/blaadjes die moeten worden opgeruimd, maar de container zat vol :p
    Nu lig ik lekker in het zwembad. De meiden dartelen fijn rond. Vanmiddag verjaardagsfeestje en dan is het alweer weekend! :D

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ooh elea, ik wil echt niets horen over zon en zwembad! ;) maar wil wel heeeeeel graag foto spam!!

Maidin, ik begrijp jou helemaal, ik ben ook thuis bij de kids, werk niet verder, en zelfs het huishouden is me soms gewoon teveel.
    Daarom doe ik nu op deze manier, zo komt elk vertrek aanbod. Ik gooi alles weg wat ik niet gebruik en waar ik over twijfel!
    Uit mn keuken alleen al 3 vuilniszakken zooi weg gegooid! En nu blijft het ook makkelijker netjes...

Vandaag alle was weg gewerkt, jeej, en nog een plank leeg gehaald...
    Morgen weer wat anders doen.

Heb als alles mee zit een super mooi stapelbed voor de jongens gekocht, ze gaan samen op 1 kamer zodat de grote kamer een speelkamer wordt...
    Man beld me vandaag nog terug!!

Matrassen en matras beschermers zitten erbij, en kort gebruikt voor oplossing in scheiding ;)

Dus duim ff mee! Want het is een super prijsje!!

3. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @YenD: ziet er goed uit hoor. *** duim duim ***
    Die truc met de vuilzakken zou ik ook eens moeten doen, dan zou ik terug plaats krijgen in de overvolle kasten.

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yes ik ga voor je duimen mop ziet er heel mooi uit,

ppfftttt ik ben weer thuis moest werken maar de client was er niet. balen dus

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Handig Dees ;) NOT :x
    Wel vreemd toch dat ie niet thuis was.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    eekje die man is dement ;)
    haha maar hij dacht dus dat er niemand kwam

7. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Dat verklaart natuurlijk veel... Maar handig is het niet.

8. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Gefeliciteerd Natasha!!! hoop dat je je deze zwangerschap heel goed voelt! en niet zo misselijk.

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    dankjeee

oohh dat hoop ik ook.
    ppfftt ben er best wel bang voor.
    mja als het zo is moet ik het maar accepteren

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dat kan ik me goed voorstellen meid... ik vind dat je het hartstikke goed doet. Het is niet niks, 2 kindjes. En ja.. als je daarnaast een baan hebt, dan stelt dat extra eisen aan het gezinsleven. Maar altijd thuis zijn vind ik juist mega pittig! Vergeet dat niet!

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahahah echt!? Oh dan lees ik het denk ik echt verkeerd, sorry. Ik zie gewoon soms een reactie die een beetje tegen de mijne in lijkt te gaan, dus ik kreeg echt het gevoel dat je je een beetje stoorde aan mijn mening :):)
    Maar niet dus haha. Wel zeggen hoor, als je ergens last van hebt. Kan het hebben ;)

xxx

12. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes komt goed meis. Je bent een doorzetter !

Yeahhhhh Dees!

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Het kwam wel een beetje rauw op mijn dak Inge. Je gooit er zo ineens een conclusie uit die ik geheel niet aan zag komen en mijns inzien ook niet gebaseerd was op feiten, maar op een gevoel (onzekerheid?) van jouw kant. Ik bekritiseer volgens mij niet zo snel de mening van een ander ;) Het is immers maar een mening :p
    Het grappige is dat ik het eigenlijk nog met je eens was ook. Ik denk ook dat onrust vaak van binnen komt en dat daar dus ook de oplossing kan liggen.

14. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Komt goed natascha. Goed rusten, scheelt een hoop.;)
    Maidin: ik lees herkenning;)

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Yes, gaaf bed!!!! Ik hoop dat het de jouwe is! En sorry, ik zal me inhouden op zon-zand-zee gebied ;)
    (mag ik nog wel even vertellen dat we morgen met de oudste 2 naar het Aqua-park gaan? Ik ben heel erg benieuwd, want je mag geen bikini of badpak aan en ik moet dus bedekt ( schouders en knieën), haha dat zal lekker glijden met een lange broek aan :p )

Oh en vanmiddag verjaardagsfeestje gehad van vriendje van C en de mama is ook n vriendin van mij. Gezellig bijgekletst en de meisje hebben heerlijk op het luchtkussen gespeeld.

nu American Idols kijken!

16. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogen de meiden ook niet in badpak ?

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Elea jeetje wat een bullsjit ja dat je zo bedekt moet gaan

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja lekker duf hè, en dat noemt zich dan modern met hun Aquapark. Ik heb wel gelachen, er was op Al Jazeera (televisiezender hier) een vrouw doe helemaalvcerontwaardigd was dat 'die vrouwen' zwemkleding aanhadden naar: jawel, een zwembad! Inderdaad, stel je voor! Hoe halen we het in ons hoofd ;) Whahaha gek land is het toch ook :p

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik trek de meiden een bikini aan met t-shirt erop. Als bescherming tegen de zon is dat toch wel nodig met die witte huidjes van ze...

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    doe je dn een gewone lange broek aan? of koop je een burkini :D

Juut, als ik jou zo hoor, zou je dan niet gelukkiger zijn met een parttime baantje??
    Want je zeg 100% achter je keuze te staan... maar zit daarnaast vol onrust, stress en zit altijd te "klagen" over de deadlines van de radio en kerkdingen etc...
    Klinkjt een beetje alsof je allemaal vrijwilligerswerk, huishouden etc.. 'te' belangrijk maakt omdat je iets 'echts' mist ofzo?
    (eeh... snapje wat ik bedoel?? :D)

Deel Deze Pagina