ik moet ook eerlijk zeggen Juul! Meis is een afkorting van Meisje...zou ik niet voor kiezen...maar je moet zeker doen wat goed voelt...
Tja, ik ben denk ik de eerste die Meis leuker vindt, maarja, mijn jongste heet Meiske Juul vind ik ook echt niet verkeerd. Maar Meis dan toch leuker
Juul vind ik super leuk! Meis heb ik eerder gehoord bij iemand die ik ken, maar vind het als naam wel wennen
Thanx voor jullie reacties. We hebben nog 'n paar weken dus we kunnen nog heel even over nadenken. Groetjes
Kenissen van ons hebben ook een dochtertje met de naam Meis,ik vond (en vind het nog steeds) een vreemde naam omdat iedereen hier dus ook de naam Meis als afkorting/koosnaam gebruikt.. Juul vind ik ook niet geweldig maar wel leuker als Meis denk ik.. Succes met kiezen!!
Ik zou ook voor Juul gaan, meis vind ik geen naam maar meer zo van Ey meis hoe is het? Of hey jongen, hoe gaat het?
Om eerlijk te zijn vind ik allebei de namen vreselijk!! Maarja, het wordt niet mijn kindje... Jullie moeten de naam kiezen waar jullie het meeste gevoel bij hebben.