Meis of Juul

Discussion in 'Babynamen' started by yoghurt, Jul 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    vind ik ook!
    maar als ik dan toch zou moeten kiezen zou ik voor Juul gaan , maar dan zou ik er Julia van maken.

2. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    Meis lijkt me ook heel vervelend als je volwassen bent, komt niet serieus over.
    Juul is dan leuker.

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Als ik moet kiezen tussen die 2 is het Juul

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Juul! Erg leuke naam ook.

5. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

Jun 5, 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar je went toch aan een naam? ik bedoel, ik had vroeger een jongen ind e klas die Engel heette, ik vond dat dus gewoon normaal, want wij wisten in de klas niet beter? Ik hou bijv. ook niet van namen als Samantha, Jayden, Kevin, Vanessa, niet speciaal die namen, maar meer dat genre, maar ik zou hen wel serieus nemen, ook al vind ik hun naam niet leuk.

Zoals al eerder gezegd, mijn jongste heet Meiske en dat is gewoon normaal, heel veel mensen vinden het juist een leuke naam omdat zij niet met meerder Meiske's in de klas zit ;)
    De zus van mijn alias oma uit Indonesie heet zo, en volgens mijn schoonzus, die Indonesisch is, en daar tot haar 20e heeft egwoond, zijn dat soort namen heel gewoon daar, zij keek dus helemaal niet op, toen ze haar naam hoorde :)

Namen zoals Neeltje, vooral met de -je namen worden toch ook gewoon gevonden?

Nogmaals ik vind Juul (Juultje ;) ) en Meis gewoon hartstikke leuk!

6. Tess00

Tess00 Actief lid

Jul 12, 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk ook niet dat iemand tegen jou gaat zeggen: hoe??? Meis(ke)??? Wat een vreselijke naam!
    Nee dan zeg je (ik) toch sneller: goh apart. Niemand vraagt namelijk naar je mening dan, in tegenstelling tot hier.

Maar nogmaals, ieder eigen smaak...ik hou van engelse namen en andere vinden dat not done! Denk alleen wel dat het vervelend en sneu is wanneer een kind continue opmerkingen krijgt over de naam.

7. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Meysa (meesa) of anders Maisa (meisa)?

8. Gibbie

Gibbie Actief lid

Jun 26, 2009
    191
    0
    0
    secretaresse
    Westland
    Ik ook! Ik vind Meis en Juul allebei niet echt namen, maar meer een koosnaam en een afkorting. Ik zou ook Julia doen, is wat eleganter naar mijn mening.

Share This Page