Hoe breng ik het mijn man aan zijn verstand...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tonneke, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

dat onze zoon zijn amandelen er niet uit hoeven! Thomas is sinds 2 weken verkouden (wat volgens mij volkomen normaal is). Hij hoest alleen erg en was vandaag benauwd en heb daarvoor een inhaler gehad van de huisarts. Toen mijn man een half jaar was zijn bij hem de neus en keel amandelen verwijderd. Nu heeft mijn schoonmoeder dus gezegd omdat Thomas verkouden is dat we hierop moeten letten. Nou sorry hoor ik ga mijn kind hiervoor niet laten opereren. Nu eist mijn man dus dat we naar de dokter gaan en dan ze het helemaal gaan onderzoeken :x

Ik ben zwaar gefrustreerd omdat dit helemaal niet hoeft. Volgens mij krijste mijn man als half jarige ook omdat hij er echt last van had. Thomas is de rust zelf!

Wat moet ik nou weer doen!!

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Als het met die inhaler beter gaat zou ik het zeker nog even aanzien. Gaat het niet beter of wordt het erger dan kun je het altijd nog laten onderzoeken.

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Als ik jou was zou ik denk ik met zijn drieen naar de huisarts gaan. Die kan door even in de keel te kijken zien of dat het nodig is of niet.

Dan zal hij wrs zeggen dat het niet hoeft en hoop ik voor je dat je man gerustgesteld is.

Milan is nu ook al 2 weken verkouden, maar dat heb je gewoon met dit weer. En die kleintjes moeten ook nog wat weerstand opbouwen natuurlijk. Hoop voor je dat je hem kunt overtuigen.

xxx

4. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

De afgelopen weken hebben verschillende doktoren in zijn keel gekeken (moesten steeds naar de huisartsen post, uiteindelijk had hij de zesde ziekte). Maar hij vertrouwt ze niet ofzo

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

wat irritant zeg, jullie zijn dus al wel bij een arts geweest maar je man wil perse dat de amandelen eruit gaan?
    ik weet zo geen oplossing maar ik zou persoonlijk zeggen dat ik het in ieder geval december nog wil afwachten en dan (als de klachten blijven) in januari naar de huisarts? misschien wil hij dat?

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    misschien moet je 'm even vertellen dat die dingen er niet voor niets zitten? raar dat hij z'n kind zo graag geopereerd wil hebben...

7. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

amandelen halen ze er pas uit als je heel vaak verkouden bent geweest en dat de amandelen steeds opgezet zijn. Dus lijkt mij in dit geval nou niet echt nodig. En als de arts het niet nodig vind dan gebeurd het ook niet.

Mannen zijn eigenwijs.. hihihihihi

8. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sowieso zullen ze dit niet gauw doen bij een kindje onder de 1 jaar ivm grote kans op aangroeien.

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Pfff sommige mannen luisteren iets teveel (nog) naar hun moeder... Amandelen halen ze er niet zomaar uit. Ik weet nog wel dat ik met mijn zoon ging zwemmen had mijn Exschoonmoeder gezegt tegen mijn ex dat mijn zoon niet kan zwemmen ivm oorontstekingen omdat mijn ex dit altijd had toen hij jong was... Ook hele discussies gehad hierover ben uiteindelijk wel gaan zwemmen, mijn ex was ook mee maar heeft de hele middag chag. op het bankje gezeten bij het zwembad en mijn zoon heeft nooit last gehad van een oorontsteking!

10. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ja schoonmoeders......zucht

Deel Deze Pagina