Ja ik las het net. Jezus, hoe bizar! Dan is er echt behoorlijk wat mis met je als je dit op 10-jarige leeftijd kunt doen..
Ik zag het ook net. Moest meteen denken aan mijn dochter van 9 die vorige maand een begrafenis heeft gehouden voor een dode pissebed Op een bepaalde manier heb ik vooral medelijden met het meisje, daar moet een hoop psychische problematiek achter zitten om zo'n daad te kunnen plegen. Een kind in een veilige leefomgeving bedenkt zoiets niet. Vind het goed dat er nu hulp is opgestart, hopelijk heeft ze er wat aan en zal ze van koers kunnen veranderen.
Was er nou nog een meisje bij? Kinderen kunnen elkaar tot de vreselijkste dingen aanzetten. Dus ik sluit niet uit dat dat andere meisje dan ook een rol heeft in dit verhaal. Echt te luguber dit. Het is nog een kind maar aan de andere kant snáp je toch wel wat je doet?
Klinkt als een sociopaat. Het begint bij het martelen en vermoorden van dieren, het kan eindigen bij het martelen en vermoorden van mensen. Een hele serieuze en gevaarlijke persoonlijkheidsstoornis. Heel erg sneu als dit meisje deze stoornis heeft. Ik hoop het uiteraard niet voor haar (en haar omgeving).
Het kan zijn dat ze echt superlieve ouders heeft. Velen denken direct aan de opvoeding maar dit is vaak aangeboren. Zit gewoon in je hersenen.
brrr het lijkt wel een nieuw boek van karen slaughter ofzo.. een kip? hoe doe je dat als 10jarige en zonder angst.. brrr of er iets vreselijks bij haar thuis aan de hand is en dit een uitlaatklep is of dat er iets in haar hoofdje niet spoort, ik hoop dat ze hulp krijgt en als maatschappij blij dat we haar op tijd hebben gevonden.
Hoe denken jullie nou dat jullie zouden reageren als je eigen dochter/zoon dit op die leeftijd gedaan zou hebben? Ik zou het zelf echt niet weten...
Het hoeft niks met de omgeving te maken te hebben. Ik kijk altijd id en daar zijn genoeg personen die zulke dingen onderzoeken en vaak komt er toch wel uit dat het vaak al aangeboren is omdat ze er totaal geen gevoel bij hebben. Het is dus voor het meisje heel erg maar ook voor de ouders, Ik hoop dat het meisje met de juiste begeleiding en waarschijnlijk medicijnen toch nog een normaal leven kan krijgen.