misschien wil iemand een berichtje achterlaten op haar hyves? haar ouders zullen het vast lezen en misschien wel steun hier uit halen (L)(K)Jennefer(K)(L) Van oostende Profiel - hyves.nl
Verschrikkelijk.. Zag het vanmorgen op het nieuws met tranen in mijn ogen. Dat mensen elkaar dit aandoen. En dan ook zo'n jong onschuldig meisje. bah! Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Na wat speurwerk weet ik nu ook wie de dader is en dat is ook wel duidelijk op zijn hyves. Allemaal haat-berichten... De zus van Jennefer schrijft op haar Facebook het volgende: anthony is het geweest is in zijn huis gevonden me kids hebben alles gezien Dat is dus haar ex. Wat afschuwelijk allemaal zeg.
voor wat betreft de mensen die klagen over amber alert... Er is zaterdagavond al een melding uitgegaan via burgernet METEEN nadat ze opgegeven is als vermist!! En gezien het feit dat ze waarschijnlijk zelfs de straat niet op is gegaan.. maakt het ook nog eens volslagen onbelangrijk wanneer die melding is gedaan bah.. woon er vlakbij.. arme kind maar ook haar familie.. pfoe je kunt het je toch niet voorstellen!
Nee echt niet. Zijn hyves staat nu trouwens op 'dit is niet ok'. Dus zijn profiel is niet meer te bekijken. Ik zag dat de telegraaf nu ook de naam van de dader genoemd heeft. Maar ik vind het dus ook vreselijk dat de kinderen van die man, en dus de kinderen van de zus van Jennefer, alles gezien zouden hebben. Waarschijnlijk logeerden zijn eigen kids gewoon bij hem (de vader) en gingen ze samen met Jennefer naar de bioscoop. Daar was dus wat onenigheid geweest zoals ik las en heeft hij haar vermoord, onder het oog van zijn eigen kids, als ik het goed begrijp. Echt te ziek voor woorden. Dat een kind soms het bloed onder je nagels vandaan kan halen, dat kan ik nog begrijpen, maar een kind vermoorden! EDIT: ik hoop wel dat hij haar niet eerst verkracht heeft. Zoals toen wel met Milly gebeurde.