Vermoedelijke dader he...? Hij is opgepakt, maar nog niet veroordeeld. Heel erg voor het meisje en familie...
verschrikkelijk dat opnieuw een onschuldig kind de zieke geest van een ander met het leven moet bekopen
Overigens.. nog even een serieuze noot: geef je even op bij burgernet.nl Dan krijg je gewoon een smsje als er iets dergelijks aan de hand is en kun je zelf je eigen steentje bijdragen. Nog ruim voordat het amberalert uit gaat dus.
Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer dit zou de vermoedelijke dader zijn volgens de zus van jennefer en volgens linkjes op internet.
ik vind het bizar , had op hart van nederland gezien vannacht dat haar vader in de korhaanstraat woont , das bij mijn schoonzus in de straat , en 2 straten waar ik vandaan gewoon heb , nu is dat niet relevant maar zo dichtbij eigenlijk :S trouwens om 4 uur vannacht had ik al zo'n idee dat ze niet meer zou leven , en toen ik om 7 uur op het nieuws keek bleek het nog waar te zijn ook . Ik vraag me eigenlijk ook wel af wat Jennefer bij de ex van haar zus doet ...... dat begrijp ik niet helemaal
Verschrikkelijk dit! Iedereen veel sterkte.. Ze is in de Boergoensestraat gevonden.. Ken het daar wel! Pff verschrikkelijk, wil niet weten wat zich daar heeft afgespeeld.
Het kan natuurlijk zijn dat, ondanks dat de zus van Jennefer en haar ex uit elkaar waren, die ex het nog wel goed kon vinden met zijn ex-schoonzus. Natuurlijk zelf vader van 2 kinderen en dat zijn natuurlijk weer het nichtje en neefje van Jennefer.
dat is een hele goede tip dank je wel. mijn man heeft zich ingeschreven voor Amber alerts maar krijgt dus nie talles. Van dit meisje wel trouwens. Weer hoor ik dat Amber alert veel te laat is verzonden. Daar moeten ze ook zeker aan werken. Echt verschrikkelijk dit
Ik denk dat ze bang zijn dat als er te vaak een overbodig Amberalert uitgegeven wordt, mensen het niet meer serieus nemen. En dan heeft het hele concept geen nut meer.. Maar wat een vreselijk nieuws. Ik begrijp nu waarom mijn moeder mij altijd zei dat ik nooit het huis met ruzie mocht verlaten. Afschuwelijk voor die moeder, en nog erger dat er een ruzie vooraf gegaan is..
Bah zeg..wat een ontzettend zieke zak.. Voor de ogen van je kinderen een 10 jarig meisje vermoorden..dan spoor je echt helemaal niet meer.
@ellen: amberalert mag pas verzonden na een bepaalde tijd en er moet aan allerlei voorwaarden voldaan zijn ook. en die zijn vrij streng.... van burgernet een stuk minder... dat wrodt meteen verzonden als het kan. Dus een abonnement op beiden is dan handiger wellicht. Kan me trouwens nauwelijks herinneren weleens wat te hebben ontvangen van amberalert Afgelopen zondag ook niet... ik geloof dat ik dat even meot checken.
Wat een griezel, hoe hij eruit ziet alleen al. Sorry hoor. Zal wel aan de drugs zitten, vind het echt zoeen junkie daad.
@pinkcandy: half (of meer) die wijk gebruikt drugs.. toch worden er zelden tot nooit kleine zwakzinnige meisjes vermoord. Beetje kort door de bocht he
Was het een zwakzinnig meisje? Wist ik helemaal niet. In combinatie met een kort lontje en een slecht karakter kan drugs net het laaste drempeltje tot zoeen daad als deze weghalen helaas... Dat heb ik al heel vaak gezien. Dus ik blijf gewoon bij mijn standpunt en ik hebniet gezegt dat elke junk zoiets doet.