Meisje (12) dood gevonden in Drenthe

Discussie in 'De lounge' gestart door Batchie, 13 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Oh ik weet hele leuke dingetjes die ik met die persoon wel zou kunnen uitvoeren, en vele met mij denk ik....

Wat een vuile, gore, smerige, hufterige klootzak,
    sorrie dames voor mijn taal.

Ik heb er verder ook geen woorden voor, dat arme meisje, verschrikkelijk....

Ik ben niet voor de doodstraf, maar in sommige gevallen, met veel liefde breng ik de injectie dan wel in.

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Daar ben ik het niet mee eens hoor..... :confused:
    Moet je kijken hoe makkelijk sommigen hier de dans ontspringen...
    Je vermoord iemand en je staat met een jaar weer buiten.... :confused:

3. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik ben het daar helemaal mee eens sandra.
    Ik zie het om mij heen ook en verbaas me er elke keer weer over.
    De moeder van een vriendin van mij is een paar jaar geleden vermoord voor een paar euros en een paar pakjes sigaretten, die gasten krijgen maar een paar jaartjes .
    Toen het vonnis bekend werd gemaakt gingen de heren nog doodleuk in hoger beroep terwijl ze met 2 jaar al weer buiten staan.
    Ik vind het schandalig en iemand die zijn belasting niet op tijd betaald of wat dan ook die word half opgehangen , nou walgelijk gewoon.

Deze vent die dit heeft gedaan dient levenslang te krijgen , het zal verdomme je kind maar zijn vuile rotschoft!

xxx jet

4. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Weet je waar ik zo kwaad erbij om kan worden?
    Er gaf een hooglerares commentaar, en die zei dat sommige gevallen te helpen zijn, met andere woorden die kunnen dus weer in onze maatschappij terug keren als ze 'beter'zijn verklaard.
    Proefverlof dus, met andere woorden, in principe herhaald de geschiedenis zich niet. Maar dat moet de toekomst uitwijzen,
    En ik vind dat er net teveel tbsers vrijkomen die in hun oude ritme weervallen.

Terwijl je voor meineed, heling enz zo 3a4jaar te pakken krijgt, vind ik ook terecht BTW, je hebt een wet waar je je aan moet houden, lopen er heel veel verkrachters, moordenaars en pedo's vrij rond, want die worden na een jaar of 2 soms weer sociaalvaardig verklaart.

En anders heb je het leuke ontoerekingsvatbaar ten tijde van de misdaad,
    en dan volgt er therapie... Tja

Nee het Nederlands rechtsysteem, toppie.

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    word hier echt misselijk van.......... :pale:

6. veertje2

veertje2 Lid

10 jan 2007
    54
    0
    0
    We zagen het gisteravond op het journaal.. Echt naar.

En dat in zo'n klein dorp...

Later zei iemand tegen me "ik zou wel eens willen weten wat er in het hoofd van zo'n man omgaat" waarop ik antwoordde "liever niet, stel je voor dat ik het nog begrijp ook!" Ik wil gewoon niet kunnen begrijpen hoe je tot zo'n daad komt.
    En wat mij betreft komt hij niet in een TBS-kliniek, maar in een gewone gevangenis. Het schijnt daar een hel te zijn voor mannen die iets met kleine meisjes hebben gedaan.

:confused: Veertje

7. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    ophangen aan de hoogste boom... geen geld meer aan verspillen aan zo'n type... :(

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    En nu lees ik dat zijn vrouw en zijn dochter van nu 18, al vershillende malen aangifte tegen hem hebben gedaan..... :confused:
    En de politie vond het niet alarmerend genoeg..... :evil:

Dat geloof je toch niet.......

Deel Deze Pagina