Meisje (12) en jongen (13) ouders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Alou, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Schiet mij maar lek, maar ik kan geen relatie vinden tussen de beslissing van overheid om geen woning te krijgen bij zwangerschap en beslissing van kinderen van 11 en 12 om te gaan n*#ken en nog onveilig ook.

En terugkomend op ouders van deze kinderen: als mijn kinderen op hun 11de beslissen sex te hebben, zal ik bij mijzelf te rade gaan waar wij als ouders hebben gefaald. Zwanger of niet...

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Daar was ook geen verband mee bedoeld. Er was hier een paar keer aangehaald dat UK wel de kroon spant in het aantal tienerzwangerschappen. Het was meer een reactive daarop.

3. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Rozemarijke;
    Je zegt dat als de voogdij niet naar oma gaat dat het duidelijk is. Ja natuurlijk is het dan duidelijk! Maar hier wordt direct geschreeuwd dat de oma de voogdij niet moet krijgen en het kind niet door oma opgevoed zou moeten worden omdat ze daar niet geschikt voor is. DAT was mijn punt. Dat weet je gewoon niet? Als ze de voogdij niet krijgt dan is het natuurlijk een ander verhaal, dan is ze klaarblijkelijk niet geschikt nee. Maar dat is hier niet het geval.

@ Estha;
    Jij snapt het! Dacht al dat ik mn verstand verloren was haha. Maar precies zoals je zegt, het kan iedereen gebeuren. Top opvoeding of niet. En dat sluit niet uit dat het éérder zal gebeuren bij een kind die te veel aan haar lot overgelaten wordt en niet de juiste begeleiding krijgt in het volwassen worden. Maar dat kan je van achter je beeldscherm niet beoordelen of dat hier het geval is.

Deel Deze Pagina