Meisje (12) uit Groningen bevalt van dochter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 1234, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1234

1234 Niet meer actief

Ik kan nog geen link vinden op internet maar ik hoorde zo net op radio Noord dat er een meisje was mee met kamp van school (basisschool), en zich plotseling niet lekker voelde worden. Ze lieten de ambulance komen en zij ontdekten dat het meisje moest gaan bevallen. Niemand, ook zijzelf niet, wist dat ze zwanger was. Het ambulancepersoneel hielp bij de bevalling en ze beviel van een gezonde dochter.

Pffff wat zouden die ouders ook geschrokken zijn. Waarschijnlijk ook denkende dat hun dochter nog niet met seks bezig was.

2. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Meisje (12) bevalt tijdens schoolkamp [​IMG]
    Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011 12:14
    Gewijzigd: dinsdag 29 maart 2011 12:14
    GRONINGEN - Een 12-jarig meisje uit Groningen is vorige week tijdens schooltijd totaal onverwacht bevallen van een dochter.

Het gaat om een leerlinge van een basisschool in Beijum. Zij was met haar klas op schoolexcursie toen de bevalling zich aandiende. Het kind werd vervolgens met assistentie van ambulance-personeel ter wereld gebracht.

Moeder en kind liggen nog in het ziekenhuis. Zij maken het goed. Leerlingen en leerkrachten van de bassisschool zijn over de bijzondere gebeurtenis geinformeerd.

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn hemel zeg, krijg er gewoon kippenvel van!

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Poeh hee, dat lijkt me een behoorlijke schok!

5. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Hahahaha je hebben dezelfde link :p

Ik vind het schokkend..

6. 1234

1234 Niet meer actief

Ja ik zag het.;)

Niet gek dat ik de link nog niet kon vinden, hij was geplaatst op RTV Noord om 12:14 uur.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Pff heftig hoor!!
    Voor zowel moeder als de ouders van het meisje.

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jeetje! dat schrik je je als ouders ook kapot.... hebben ze net hun meisje "groot" kunnen ze opnieuw beginnen :p

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Schokkend..

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Jemig...

11. adi

adi Niet meer actief

Is er inmiddels iets bekend over hoe ze zwanger is geraakt, ik HOOP gewoon door stomme onveilige sex met een leeftijdsgenootje.

Oh wat erg zeg..... maar niemand wist van de zwangerschap? een kind van 12 valt toch op met een bobbel in de buik? Je verstopt toch geen baby van 6 pond in een buik van een kleinmeisje van 12 zonder dat op te merken?

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Weet niet wat ik liever zie, iemand van 63, of iemand van 12 :$;)

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    wel raar hoor.. merkt ze niet dat ze niet meer ongesteld word? lijkt me dat ze dat al wel een keer geweest moet zijn om zwanger te zijn

14. 1234

1234 Niet meer actief

dat begrijp ik dan ook niet. Hoe kun je nu niet merken dat je zwanger bent,en de omgeving ook niet?

@ Mamachantal, misschien was ze nog maar één keer ongesteld geweest... Ik werd op mijn 13e voor de eerste keer ongesteld en tussen de eerste en de tweede keer zat een half jaar zo ongeveer. Dus misschien dat haarzelf en de ouders het dan niet zo opvielen dat die ongesteldheid nog niet zo op gang kwam.

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Wow! :$
    Zo ben je op schoolreisje en zo ben je ineens moeder...

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Jeetje dat ze niet door hadden dat ze zwanger was!

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wow heftig..

18. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik las het ook... Wat een verhaal zeg!
    Ik 'hoop' inderdaad ook dat het door sex met een leeftijdsgenootje kwam. Wil er niet aan denken hoe het anders gebeurd is.

Over de ongesteldheid: het kan natuurlijk heel goed dat ze helemaal nog nooit ongesteld is geweest. Je krijgt immers eerst een eisprong, en vervolgens word je ongesteld (of niet). Het is wel supertoevallig, maar het is niet uitgesloten dat ze tijdens die eerste eisprong zwanger is geraakt...

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wow, heftig inderdaad! Jeetje, het zal je maar overkomen, je 12 jarige dochter op kamp komt terug met een baby :$

Hopelijk was het inderdaad gewoon een stomme domme actie en hebben de ouders van dit meisje genoeg middelen om dochter en baby een goede toekomst te kunnen bieden.

Deel Deze Pagina