Opa (81) vervalst zegeltjes spaarboekje - Regios - Brabants Dagblad Ook al weten we allemaal dat dit natuurlijk niet de bedoeling is, vind ik het toch wel erg schattig van die man.
Ik vind het ook wel schattig eigenlijk..81 jaar en dan zo'n actie verzinnen voor je kleinkinderen. En om daarom nou de politie in te schakelen? Een strenge waarschuwing had ook wel geholpen denk ik..
Erg sneu van die supermarkt om hier de politie over in te schakelen, zeg. Tsss. Ik zou er geen boodschappen meer doen. Zo'n oude man... Even streng toespreken was zeer waarschijnlijk meer dan genoeg geweest. Lief van zo'n man dat hij zoiets bedenkt, hahaha! Idd geen best voorbeeld, maar ik neem aan dat hij zijn kleinkinderen er niet over zou hebben ingelicht
Haha, wat een "crimineel". Opa gaat effe ruig op zijn 81e. Sja, misschien is ie erg arm en kan geen boekje kopen voor zijn kleinkinderen....sneu.
Er staat nu een artikel op telegraaf.nl dat de supermarkt excuses aanbiedt aan de opa voor het inschakelen van de politie. Achteraf vinden ze dat zelf ook wel wat ver gaan blijkbaar. De man krijgt zelfs de boekjes nu gratis :-D
haha wat lief van die opa.. Idd erg sneu om de politie in te schakelen.. Gelukkig zijn ze daar zelf ook achter.. Kan ie alsnog de verzameling compleet maken
Oh nou, gelukkig hebben ze het licht gezien Ik had al in eerste instantie die boekjes gratis gegeven, puur omdat het zo aandoenlijk is hoeveel moeite deze oude bejaarde man doet om aan die onschuldige boekjes te komen.
Nou gelukkig dan! Het is al krom genoeg in dit land. Hij had het natuurlijk niet mogen doen, maar die acties zijn vaak zo dat je er in je eentje niet komt. Vaak krijg je pas bij iedere 10 euro aan boodschappen 1 zegel..nou zo n ouder persoon koopt nooit voor 10 euro aan boodschappen op een dag.
Ik snap ook niet dat ze in eerste instantie de polietie hadden gebeld, ik zou hebben gezegd dat dat toch niet de bedoeling is en er bij vertellen dat ik de zegels die klanten niet willen voor hem apart ging leggen zodat hij toch zijn boekjes compleet kon maken. Tuurlijk mag het niet maar komop zo'n lief oud mannetje soms moet je ook menselijk zijn. Maar gelukkig hefet hij nu toch zijn boekjes compleet