Haar vader is de vader. Wat ontzettend triest DNA-bewijs: vader tienermoeder (12) is ook vader baby - Binnenland - VK
Gatverdamme. Viespeuk! Natuurlijk weten we er allemaal het fijne niet van, maar ik hoop zo dat dit niet voorkomen had kunnen worden... Het lijkt er wel heel erg op dat er een rechter niet heeft op zitten letten toen hij/zij dat meisje aan haar vader toewees... (Al weten we natuurlijk ook niet wat er met de moeder in het verhaal is.) Wat ontzettend triest allemaal.
Wat vreselijk! Arm meisje! thuis niet veilig zijn... En dan ook nog een kind krijgen van je eigen vader. Hoop dat met haar, en met haar kindje alles goed komt.
jeetje zeg..krijg gelijk kippevel.. arm kind..je eigen vader.. je moet zo iemand toch kunnen vertrouwen.. hoe haal je het in je hoofd om sex te willen met je eigen dochter?!
Ben er echt stil van....arm kind, voor haar leven getekend.... en de vader.....levenslang opsluiten in een gevangenis, waar ze gek zijn op die mannen, die kinderen verkrachten, laat het hem maar voelen!
Wat verschrikkelijk dat het haar vader ook de vader is van het kindje Wat een smeerlap. Je gaat het toch niet met je bloedeigen dochter doen? Opsluiten en ook zijn hele zaakje er af graag!
verschrikkelijk geen woorden voor. Hoop dat het meisje en haar dochter goed terecht komen en hopelijk nog gelukkig kunnen worden.
volgens mijn heb ik ergens gelezen dan der moeder van de 12 jarige is overleden en dat ze daarna zijn toegewezen aan de vader. erg triest dat ze over de rug van kinderen zulke vierikken een 2e kans geven om hun kids op te voeden. ballen eraf en opsluiten :x
Ik word gewoon misselijk als ik eraan denk. Ik hoop dat de aanwijzer van Jeugdzorg die ervoor gezorgd heeft dat dit meisje naar haar vader toe ging, slapeloze nachten zal hebben, en beseft dat ze 2 levens kapot heeft gemaakt. Hoe moet je de rest van je leven verder wetende dat je vader ook je opa is.... wal-ge-lijk.
ik voelde al nattegeit toen ze al zeiden dat zij bij haar broertje en vader woont en wat ik niet snap die vent heeft al bij zijn andere dochter ook algedaan en toen heeft hij in de cel gezetten hoe konden ze dan die vent weer vrij laten en 2 kinderen in zijn huis laten wie weet doet hij het ook met zijn zoon en waar is zijn en haar broertje nu ?? vreselijk de doodstraf
Zag het vandaag op het nieuws. In en intriest. Hoop heel erg dat het meisje en haar kindje goed terecht komen. En voor pa geen goed woord over:x
Als dit meisje geen trauma heeft: * Misbruikt door haar vader * Op veel te jonge leeftijd een bevalling en een kindje. * Moeder op hele jonge leeftijd kwijt * Ook geen vader (meer) op deze manier. Ik hoop da ze nu goed opgevangen wordt, en dat ze rust krijgt.
Hier zijn geen woorden voor................. Ik hoop dat ze nu heel goede begeleiding krijgt en vooral rust en een veilige plek waar ze op kan groeien. Kikker2, ik denk idd dat ze een flink trauma zal hebben en hoop dat ze hierin goed geholpen kan worden. Zal heel wat tijd overheen gaan en vooral begeleiding. Arm meiske......