Dat soort gasten moeten ze preventief ruimen. Regeltje van iedereen verdient een 2e kans gaat imho niet op in dit soort gevallen en die meid had NOOOOOOOOOIT aan dat beest moeten zijn toegewezen na de dood van haar moeder (als dit echt klopt dan want dat heb ik nog niet gelezen) Las net in een ander topic dat maar een klein percentage opnieuw in de fout gaat. Waarom lees ik dan telkens weer dat als er weer eentje opgepakt wordt deze al eens eerder gepakt is voor dit soort ellende?! Ze zouden de regeltjes voor dit soort beesten door slachtoffers (diegene die dit hebben meegemaakt OF de ouders/geliefden er van) moeten laten opstellen. Ik denk dat t dan HEEEEL anders in elkaar zou steken. Want niemand kan begrijpen wat dit met je doet tot je het zelf mee gemaakt hebt. En ik vind dat dat meegenomen moet worden in de uiteindelijke bepaling van de hoogte en mate van straffen. Las ergens dat hem 12 jaar boven het hoofd hangt....het meisje en dr baby hebben levenslang....
Arm kind, dit doet me een beetje aan de film precious denken. Vanmij part krijg die vent de doodstraf, hoe hard het ook klinkt, maar ik vind dat die kerels geen recht op leven hebben aangezien ze dat van een ander hebben vernield.
En dan kan die man maar max. 12 jaar krijgen.... In polen hebben ze voor kinderverkrachters de castratie heringevoerd. Ben ik een grote voorstander van!
Wat je daarmee bereikt? Het voorkomt dat hij dat nog eens doet! Ik vind: als je aan kinderen komt, heb je al je rechten verspild. Nagel maar aan de schandpaal, wat boeit mij het als zo iemand geen leven meer heeft? Het heeft dat van anderen toch ook verwoest? Soms zijn we te lief hier in Nederland.
Denk niet dat je dat er mee voorkomt hoor..ze hebben ook nog handen (helaas) en volgens mij is het niet altijd alleen de daad maar het kijken naar ook nog bevredigend voor zulke zieke geesten....
1 woord: VERSCHRIKKELIJK. Dit meisje heeft levenslang en zo'n idioot zal er toch uiteindelijk weer makkelijk vanaf komen. Anders gewoon hakkie takkie weg is zakkie... ja en idd hij heeft nog een paar handen.Moeten ze daar maar ook wat opverzinnen. Dit soort gasten zijn gewoon zeer ziek in de kop, gewoon gestoord en ontspoord. Ik hoop dat ze goed begeleid word en dat ze haar leven zoveel mogelijk kan oppakken en dat ze veel steun krijgt, van haar lieve mensen om haar heen.
Mannen kunnen ook klaarkomen zonder zaadlozing, dus het enige wat je ermee voorkomt, is dat een meisje er zwanger van wordt. Waardoor het alleen maar langer in de verborgenheid kan blijven, dus of dat nou zo wenselijk is....
Ja, alleen pedo's misbruiken kids niet vanwege een grote seksuele drive, maar vanwege een verstoorde identiteitsontwikkeling, dus met een lager libido ga je herhaling niet voorkomen
dat was ook mijn insteek eigenlijk...het helpt niet om ze te castreren want die drive blijft, bij verkrachting gaat het toch ook vaak niet om de seks of het klaarkomen, maar om de macht die ze dan hebben?
precies...als het om de sex ging hoeven ze geen kinderen te misbruiken... Het gaat ze juist om iets heel anders
Hm ik geloof niet dat seksuele verlangen er helemaal niets mee te maken heeft hoor. In ieder geval niet in alle gevallen.