Ik hoop eigenlijk dat de school alle foto's gauw achter een inlog-schermpje plaatst. Vind het niet zo gepast dat allerlei nieuwsgierige aagjes op zoek gaan naar dat meisje. Ook al staat ze nu in alle bladen, ze heeft recht op privacy. ik bedoel dit niet rot naar iemand in het bijzonder hoor, we zijn allemaal wel eens nieuwsgierig. maar juist daarom vind ik dat dit meisje beschermd en dus afgeschermd moet worden.
dacht al dat je haar bedoelde maar ze kan ook best gewoon wat steviger zijn. dat meisje met het bloemenshirt heeft op sommige foto's ook een bol buikje maar op andere helemaal plat! denk dat het allemaal een beetje vertekend is! Denk overigens ook dat ze foto's van haar ook wel verwijderd hebben! Hoop eigenlijk voor haar ook dat ze een beetje anoniem kan blijven!
We weten niet hoe of wat, deze speurneus houdt dus op Laten we hopen dat het beide goed gaat, en dat ze beide op kunnen groeien in een gelukkige omgeving. Ik geef Bri gelijk hoor ! Maar soms wint je nieuwsgierigheid gewoon, hihi.
en precies om die reden hebben we de psz en nu de school van onze dochter geen toestemming gegeven om onze dochter met foto's online te plaatsen
Dit zijn dus van die momenten dat ik me afvraag waar God met z'n gedachte zat toen hij dit wonder in HAAR buik aan t maken was. Was ie te druk met zn Sudoku of zo? Neem t niet te serieus aub.......
Even voor de duidelijk ... Dit is alleen bedoeld als het meisje vrijwillig zwanger is geraakt .... Kinderen van 12 horen echt hun benen nog bij elkaar te houden .. Ja sorry hoor vind het echt erg jong en ik ben zelf echt niet heilig ! Liefs Edith Mama van mees*
als ik zo die foto's bekijk lijkt het me eerder het meisje in het zwarte truitje met die bloemetjes !! maarja dan nog is het moeilijk voor te stellen want echt een zwangere buik heeft ze niet.. hooguit een buik van 15 weken ...
en hier zp hebben we alweer een schuldige aangewezen. en gaan we zelfs voor detective spelen om te bepalen of men wist of ze zwanger was of niet en om welk meisje het dan wel zou gaan ik hoop dat die school snel de site sluit. misschien moeten we gewoon even rustig afwachten wie de vader is en wat de ware toedracht is voordat we weer van alles gaan suggereren. mij staat het voorval van de baby in het vakantiehuisje nog helder voor ogen. zou ook om het leven gebracht zijn door de vader. het bleek later gestikt in de clamboe. maar die vader heeft wel een stempel voor de rest van zijn leven. hij moet met 2 dingen leven. het feit dat zijn kind dood is en het feit dat heel nederland hem als een moordenaar ziet. lang leve de roddels en suggesties en aannames.
Pfff wat gaat het er weer lekker aan toe op het FOK!-forum! Ik zit niet bij dat forum hoor, maar ik was even benieuwd of hun daar ook schreven over dat onderwerp en ja hoor..... NWS / Meisje (12) bevalt onverwacht tijdens schoolexcursie - forum.fok.nl Het gaat er hier wel een stuk respectvoller aan toe zeg!
Er wordt een meiske, van nog geen 12 jaar (of net 12 jaar) aangewezen als "de zwangere" omdat zij een iets bol buikje heeft. Ik vind dit ook ver gaan. Snap ook niet zo goed wat de toegevoegde waarde is van de uitspraak dat Beijum een "probleemwijk" zou zijn.... Dit is toch een incident, kan overal gebeuren. Ons dorp staat bij de oude garde ook niet altijd even goed in het geheugen maar van een mindere naam komt een wijk / stad of dorp nou eenmaal niet zo goed af. Alle vooroordelen / suggesties en meningen vliegen je meteen om de oren. Het ware / volledige verhaal is nog helemaal niet bekend. Het meisje, haar ouders en alle andere betrokkenen zullen zich suf geschrokken zijn, al vallen er achteraf misschien een hoop puzzelstukjes op zijn plek. Het is een ontzettend ingrijpende gebeurtenis voor dit gezin, hoe die baby daar ook ingekomen is.
Sorry hoor maar ik vind het echt schandalig dat er hier zomaar mensen menen voor detective te moeten spelen en zomaar een willekeurig meisje aanwijzen omdat zij toevallig een bol buikje heeft. Bah!
Whohaaahhaa zie het net op mijn RTL nieuws en zie een oud-collega. Ik heb nog een tijdje op die school stage gelopen, jaren geleden. Toen was dit meisje zelf nog niet eens geboren. Sodeju!!
Is misschien wel zo Elmo, maar het is niet raar als mensen gaan suggeren en zich af gaan vragen hoe het kan gebeuren dat een meisje van 12 zwanger is...Dat krijg je gewoon als er weinig tot niks bekend wordt gemaakt. Het is heel naar voor de familie én het meisje, logisch, maar dit soort dingen hou je altijd... Ik ga verder niks zeggen over meiden die die school/foto's hebben opgezocht.
Beijum is idd een probleemwijk. Ik heb mijn jaarstage op een school voor speciaal onderwijs gedaan in Groningen, en veel van de kids kwamen uit die wijk. Ging dan echt om kids met gedragsproblemen. Het is een echte achterstandswijk. Bizarre situatie dit. Ik vraag me idd af wie in vredesnaam de vader van dit babytje is. En hoe het kan dat zo'n zwangerschap niet opgemerkt wordt.
Snap ook niet die opmerking eerder in dit topic: waarom zou deze baby door jeugdzorgd weggehaald moeten worden?? Doe even normaal zeg, dat meisje heeft ook gewoon familie.. laat die baby aub opgroeien bij dr moeder.
Als het niet te serieus genomen moet worden, waariom zet je dan zo'n opmerking in zo'n post? Zijn toch echt maar een paar mensen verantwoordelijk voor, lijkt me: de ouders van dit meisjes, de vader van de baby en als het om vrijwillige seks gaat het meisje zelf.
Ligt er maar net aan waar in Beijum. Ik heb tot vorig jaar in West-Beijum gewoond en prima te doen. Hele nette buurt. En dan ook andere school in de buurt die ook weer beter bekend staat: Dom Helder Camara. Daar gingen al mijn buurkindjes naar toe. Vind het altijd zo jammer dat heel Beijum als slechte wijk gekenmerkt wordt.