We kende elkaar al sinds m'n 4e en sinds m'n 8e begonnen we elkaar steeds leuker vinden en langzaam aan is dat steeds meer gegroeid. En hoe moet ik het dan noemen? Verkering? Het is wel een keer uit geweest maar na een paar maanden miste we elkaar en was het weer dik aan. Al met al ging onze verkering/relatie pas over toen ik 16 was.
Dat is wel lang op die leeftijd happynienja, bijzonder! Ik besef natuurlijk wel dat de 1 verder is dan de ander op die leeftijd.. Maar ik wil gewoon zo graag dat kinderen nog lekker kinderen kunnen blijven
Tuurlijk. Ik hoop ook dat mijn kinderen op die leeftijd nog lang niet aan sex doen of überhaupt denken.
Inderdaad! Jongens waren stom! Ik was 13-14 met zoenen en op mijn 16de ontmaagd...had toen een half jaar verkering...
Wat dan? Verkering? En ik heb het hierboven al verwoord hoe of wat. En hoe oud moet je dan zijn voor je het een relatie noemt?
Was op nos-journaal Daar zeiden ze dat het 12-jarig meisje met haar baby in een pleeggezin worden geplaatst tot één en ander is opgehelderd.
Wel maf hoor, mijn kinderen zitten op een andere basisschool maar vriendjes en vriendinnetjes wonen dus bij haar in de straat en speelden ook regelmatig met haar...
wat ik nu begreep uit HVN dat dat meisje samen met haar broertje en haar vader samen wonen waar is hun moeder dan ?? ik voel natte geit