Meisje (12) uit Groningen bevalt van dochter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 1234, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    tegenwoordig is sex met 12 volgens mijn niet eens meer zo ongewoon. ik zat met mijn 11 op de middelbare school en kregen zelfs al sexuele voorlichting in de klas. heb het dan over condoom gebruik etc en de wat de gevolgen kunnen zijn van sex. ik had toen nog geen sex gehad maar enkele meiden uit mijn klas wisten er alles van en bekende ook geen maagd meer te zijn. heb het dan over de 1e van de middelbare school met de leeftijd van ongeveer 12 jaar.

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Verschrikkelijk :(

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

vroeger was sex met 12 misschien ondenkbaar en heel raar. en waren we nog met poppen en boompje klimmen bezig. maar toen werd je ook pas ongesteld op je 14e ofzo.

sinds ik zelf 2 pubers heb weet ik dat de tegenwoordige tijd heeeeeeeeeel anders is. ze krijgen niet voor niks als sexuele voorlichting in de bovenbouw van de lagere school en daarna nog eens in de brugklassen. ik heb een heel verstandige meid van 16 die niet in 7 sloten tegelijk zal lopen. maar ik heb een losgeslagen zoon van 14 waarbij ik mijn hart vasthou. hij heeft dikke verkering en dan bedoel ik echt heeeeeeeeel dik, ze kunnen geen minuut zonder elkaar en ze zijn 14. zoals gezegd weet hij prima van de hoed en de rand door school een andere school en onszelf. maar zijn hormonen vieren hoogtij, het is ent een vat buskruit bij wijze van spreken. kinderen van deze tijd worden vaak al ongesteld als ze 11 zijn dus ze zijn veel eerder op het punt waar wij pas met 16 of 18 aanbeland waren vroeger ben ik bang. ik roep niet meer zo hart van de toren dat het raar is of dat het mijn kinderen niet zal overkomen. je weet namelijk ook deze leeftijd helaas niet meer voor de volle 100 procent wat je kind allemaal uitspookt.en hoe meer je ze beperkt hoe meer ze stiekem gaan doen. bij ons zijn dit soort onderwerpen altijd bespreekbaar geweest, ik hoop daarmee dat ze verstandig zullen handelen op momenten dat de verleiding het grootst wordt.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Volgens mij zijn kinderen van 'buitenlandse' afkomst (dus aziaten,surinamers,antillianen) ook altijd veel vroeger 'rijp'
    Ik werd ook al op mijn 11e ongesteld, waarbij ik klasgenoten had die het met 14/15 jaar pas werden. En ik ben zelf aziatisch.

Verder is het gewoon dieptriest voor het meisje en als het verhaal klopt zijn ze weer lekker bezig hier. Er moeten gewoon écht zwaardere straffen komen, want zoals iemand al zei in een ander topic, je wilt je kinderen beschermen, maar hoe??
    Overal lopen er van die gore pedo's rond die maar ongestraft hun gang kunnen gaan.
    :(:x

5. Bri

Bri Niet meer actief

Als dat allemaal waar is, wat in dat Telegraaf stukje staat, dan breekt m'n hart voor dat meisje....

blup: het klopt wel, dat kinderen sneller puberen dan vroeger. dat is iets waar we rekening mee moeten houden, dat de dingen misschien anders zijn dan vroeger toen wij zo jong waren.

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

als het verhaal klopt dan heeft de hulpverlening weer een boel steken laten vallen. dit had nooit mogen gebeuren en er zijn 2 kinderen de dupe van. hopelijk zitten ze in een liefdevol pleeggezin nu.

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje wat erg he?!?
    Tegenwoordig worden die meiden allemaal veel vroeg ongesteld...
    Ik werd pas op mijn 15e bijna 16 voor het eerst ongesteld...
    Dit is te erg voor woorden.....Hoop dat beide goed terecht komen.

8. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Dat meisje waarvan jullie beweren dat dat de moeder zou zijn, is volgens mij niet de moeder hoor. Heb even gegoogled en de moeder ziet er toch wel anders uit.

Blijft natuurlijk dat 12 wel heul erg jong is...

9. Babyonderzoek

4 mrt 2011
    42
    0
    0
    Student
    Jeetje lees net dat stuk in de Telegraaf over mogelijk incestdrama. Wat verschrikkelijk zeg

10. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL

ik werd pas voor het eerst ongesteld toen ik een jaar of 15 was (?!!!)...

11. Babyonderzoek

4 mrt 2011
    42
    0
    0
    Student
    Waarschijnlijk wist ze wel dat ze niet ongesteld werd en dus zwanger was, maar had ze helemaal niemand om naar toe te gaan. sneu hoor

12. Only me

Only me Niet meer actief

In de Spits stond vanmorgen ook een heel artikel van dit. Dit is echt erg. Waarschijnlijk wist dat meisje heel goed dat ze zwanger was, maar durfde ze het niet te zeggen omdat het misschien van der vader is.

Ik kan daar gewoon echt niet met mijn hoofd bij. Wat bezielt zo'n man. Een kind met een kind "opzadelen". Ze kan niet meer van haar welverdiende jeugd genieten, maar moet alles laten liggen... Hopelijk kan ze het een mooi plekje geven en komt alles goed voor haar en wordt die vent (als hij het is) opgesloten voor de rest van zijn leven!

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    de menstruatie van iemand die pas net menstrueert, hoeft niet meteen een hele regelmatige te zijn...dus raar dat je daar niks aan merkt is het niet ;)

maar lees inmiddels de update...lekkere vent die vader :$:$:$
    kunnen die viezerikken nou gewoon echt niet van jonge meisjes en hun eigen kinderen afblijven :x

14. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vraag me dan ook echt af waarom in ....naam de kinderen na de scheiding zijn toegewezen aan de vader wanneer hij niet met zijn gore poten van kids af kan blijven!

Had het meisje een hoop leed kunnen besparen aan haar moeder toegewezen te zijn!

Pfff

15. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oooooooh wat erg!!!!!:( Verschrikkelijk.....!!!!!!!!:(
    Waar gaat het heen met de wereld...:(:(:(

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    je hoeft echt niet eerst ongesteld te zijn voor je zwanger kunt worden. je hebt eerst je eispong en daarna pas je menstruatie. theoretisch zou ze dus zwanger kunnen zijn geworden zonder ooit een menstruatie gehad te hebben en was het uitblijven hiervan (wat zowiezo al vaak voorkomt in het begin als alles op gang komt) geen signaal

ik denk dat het meisje wel geweten heeft dat er wat aan de hand was. bij koffietijd hadden ze het er over en zeiden dat het meisje op het schoolplein vaak alleen zat, geen vriendjes had en dus zowel thuis als op school nergens naar toe kon met der verhaal

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Pff het blijft verschrikkelijk zo jong :(
    Mijn vriend en ik keken elkaar geschokt aan toen het op de radio gisteren was.
    Daarbij kan het best dat ze niets gemerkt heeft en ook nog een vroeg ongesteld was. Ik werd precies op mijn 11e verjaardag voor eerst ongesteld! duurde daarna even paar maandjes voor de volgende kwam en werd het daarna altijd regelmatig. Er zijn genoeg meiden die er vroeg volwassen uit zien. Zo zat ik net in de brugklas en leerde een meisje kennen. Dacht dat zij al in de 4e zat. Ze had behoorlijk grote borsten en was ook erg groot bleek ze pas 13 te zijn :$ Ik weet niet hoe dit meisje eruit ziet maar alles is mogelijk. Vind het alleen erg om te lezen dat het waarschijnlijk om incest gaat :(

18. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Nee toch.... ? :(

Waarom .. waarom.. waarom ... ?? :(
    Wat bezielt die oudere mannen toch om kinderen te gaan verkrachten? Wat bezielt je om je eigen kind voor de rest van haar leven zo te tekenen .. wat een verdriet .. wat misselijkmakend .. ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! :(

Dat arme meisje .. dat arme baby'tje ..

Vreselijk..

Over de (groot:()vader ga ik geen woord vuil maken .. :x :x
    Hij verdiend een plekje aan de hoogste boom!!

Ik hoop dat het meisje en haar kindje het op den duur een plekje kunnen geven ..

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar de Spits en Telegraaf (same thing eigenlijk) schrijven dit he, voordat we die vader van alles aan zouden willen doen moeten we misschien maar eerst even afwachten of het wel waar is.

Deel Deze Pagina