Ieder jaar hebben we hier een topic over maar ik zag nu nog niks. Dus wou jullie er even op attenderen.
Ik ben het ook weer aan het kijken Heb jij al een favoriet? Of iemand die je juist onderaan je lijstje hebt staan als het op goede foto’s maken aankomt?
maurice lede vindt ik wel tof. Hij heeft wel oog voor 'het perfecte plaatje.' Maar ik denk dat jochem van gelder en babette van veen ook nog wel kan verassen. Ik loop nog iets achter dus misschien ligt er een van hun ondertussen wel uit.
Ik volg het ook. Via Videoland, dus ik loop door. Zal geen spoilers geven dus ff los van of ze er nog in zitten of niet: Maurice, Jochem en Thomas vind ik toch wel bovenaan staan, dat zijn voor mij de favorieten. Van Roxanne vind ik het erg leuk dat ze mee doet. Niet de beste fotograve maar kan altijd zo om haar lachen. Tim is zichzelf echt aan het ontwikkelen, leuk om te zien hoe hij groeit in het fotograveren.
Ik vind het ook zo leuk! Ik kijk ook via VL maar kan nog 1 aflevering vooruit kijken. Kon het niet helemaal plaatsen dat er afgelopen woensdag 2 mensen uit moesten.. Maar elke aflevering vind ik wel weer erg vermakelijk!
Ja dat vond ik ook bijzonder. Eerste aflevering hoefde er niemand uit, en det halen ze dan ineens in door er een andere aflevering twee mensen uit te gooien.
Gave foto's gisteren zeg! wauw! Van de 3 die overbleven waren het stuk voor stuk foto's die ik zelf graag zou willen hebben. Hoewel die van jochem misschien wat heftig aan de muur is