Bobike maxi exclusieve vraagje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Siertje2981, Jan 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hallo!

Ik heb net mijn Bobike maxi binnengekregen, hij zit erop maar ik begrijp niet hoe ik de schouderbandjes los moet maken om haar erin te zetten. Meestal doe je dat door een knop bij haar beentjes, maar de grijze knop die er zit is om dat deel te verlengen of in te korten. Moet ik ze dan elke keer bij haar rug uit de stoel halen net als met het vertellen????

Pffff... Wat voel ik me een kneus hahahah!

Alvast bedankt!

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,815
    2,674
    113
    Hihi zit er geen gebruiksaanwijzing bij? De nieuwe Bobike modellen open je inderdaad op de schouder en niet bij de beentjes, maar niet met de grijze knop. Helemaal bij de rugleuning bovenaan zit een knopje op het zwarte kunststof stuk dat op de schouder zit. Die druk je in en dan gaat het kunststof deel eruit. In het begin moet je hard drukken op het knopje maar na een paar keer wordt hij soepeler.

3. Cooks

Cooks Fanatiek lid

Mar 9, 2011
    1,312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik heb de mini city.

Je moet de schouderbanden er aan de achter kant indrukken inderdaad. En er weer uit halen door op dat zwarte ding te drukken bij die schouder banden. Het is ideaal zo zit je niet elke x bij het kruis te hanessen succes !

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Top!!!! Staat helaas niet beschreven in de handleiding, tenminste, wel dat je ze daar kan verstellen, maar niet zo zeer dat dat je bevestigingssysteem is :). Had al we zo een vermoede aangezien er echt geen andere optie is :D.

Bedankt voor de reacties!

Share This Page