Wie heeft er ervaring? Baby dan drie maanden, peuter 2 jr en 5 mnd. Peuter is een late loper... Loopt dan pas 10 mnd... Er moet voor hem dus iets mee want afstanden redt hij nog niet. Storchenwiege gaat mee maar ik draag niet fulltime ivm hitte op vakantiebestemming. Buggy Koelstra, Kinderwagen Mutsy evo en duowagen is een tweedehandse Koelstra flexxo twin. Moeilijk, moeilijk, moeilijk!!....
De duowagen hadden we al. Staplankje is voor een hele dag weg geen optie want dan kan hij niet rusten en volgens mij is de wagen daar niet sterk genoeg voor.. Zei de mw van de babywinkel althans Bovendien kan ik dan niet meer achter de wagen lopen maar moet ik ernaast lopen. Vroeg me eigenlijk vooral af welke combinatie jullie zouden kiezen, alleen de duowagen of de wandelwagen met de buggy... Draagdoek hebben we vandaag in de dierentuin geprobeerd en het ging maar niet van harte. Maar ze is dan ook pas 8 weekjes morgen dus we kunnen nog oefenen!
Ik zou voor een kinderwagen met reiswieg gaan voor de jongste, en de Storchenwiege voor op het vliegveld. En dan voor je oudste een meerijplankje en een puterdrager zoals de Tula Toddler Coast.
Als de oudste nog regelmatig in de kinderwagen zit en daarin bv ook even slaapt 's middags als jullie op pad zijn, plus de jongste is niet zo dol op draagdoek/-zak (en dat is te warm) dan zou ik voor de duowagen gaan.