Meisje (4) verdrinkt op Kos

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dahlia, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Heel triest.......en tja, een kind is zo weg! Alleen als mijn kind weg zou zijn, dan moet je dat toch heel snel merken, ik denk niet dat ze dan tijd heeft om naar een zwembad te lopen en daar op de glijbaan te klimmen. Of het moet heel dichtbij zijn, dat zwembad, maar dan vind ik het gewoon dom dat je je kind uit het oog verliest!

Maarja, wel of geen schuld van de ouders dan wel badmeesters!! Het blijft een afschuwelijk verhaal en hoop het nooit mee te maken!!

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

lol

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wie zijn " schuld " dit ook is.. Ben er erg verdrietig van! :(

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Vreselijk!
    Je kunt trouwens niet de schuld aan badmeesters geven want er zijn geen badmeesters...

@Chantal, mee eens. Nu is het nog niet zo aan de orde, want meneer blijft sowieso in een kinderstoel, maar als hij wat ouder is, zal ik dat ook zeker gaan doen.

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

In Griekenland hebben ze vaak geen badmeesters in hotels/appartementen. Je ziet ze wel af en toe lopen op plekken als starbeach ...
    Wij hebben ook appartementen in Griekenland met een zwembad en daar staat op een groot bord: No lifeguard, swim at your own risk.
    Bekijk bijlage 95633

Ik vind het erg triest voor de ouders .. :(
    Zo zorg je al 4 jaar voor je wonder .. en zo is alles in één klap weg! :(
    Wat zullen die mensen een immens verdriet hebben ...

Over wiens schuld het is of niet : Ik ben het eens met Chantal...
    het neemt natuurlijk niet weg dat het verschrikkelijk is! :(

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Inderdaad!! :(
    Al-tijd maar dat commentaar op die ouders.. Verschrikkelijk!!
    Alsof je dan nog niet genoeg aan je hoofd hebt..

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.899
    5.212
    113
    Home
    wat verschrikkelijk.... :(

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik weet dat er in griekenland helaas niet verplicht is dat er badmeesters aanwezig zijn
    wat in en in triest zeg

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik wil niemand uit zijn droom helpen,maar dit kan iedereen gebeuren hoor.Of je moet je kind heel de dag aan jezelf vastmaken met een tuigje of iets dergelijks.Een kind is zo uit je zichtveld verdwenen.En dat zijn die paar seconden....en dan ga je zoeken in de meters vlak om je heen....en als ze daar niet meer zijn kunnen ze overal zijn....in echt luttele momenten.Zoals ik in dit of een ander topic al zei:eek:ordeel hier pas over als je eigen kinderen later veilig uit huis zijn en het is je nog nooit gebeurd,dat ze opeens "weg" waren.

10. Echt verschrikkelijk!

11. Suzanne68

En wat die vader gezegd zou hebben over badmeesters....als ie dat al gezegd zou hebben.Die man zijn kindje is net dood....al had ie "driewerf poep"geroepen.Wie verwacht er nou een rationele reactie van iemand in zo'n situatie......

12. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik vind dit ook een verschrikkelijk bericht. Ik heb voor mijn werk al tíg 4/5 sterren hotels bezocht op de vakantiebestemming en kan me niet herinneren ooit 1 badmeester gezien te hebben.

Ik vind het vreselijk voor de ouders, die zullen zich natuurlijk verantwoordelijk hiervoor voelen. Misschien hadden ze idd iets beter moeten opletten, maar daar kan je eigenlijk niet over oordelen. Je weet niet hoe de situatie op dat moment was. Dit kan helaas iedereen overkomen, ook al let je nog zo goed op, een ongeluk zit in een klein hoekje.

Denk je lekker op vakantie te gaan... vreselijk gewoon :(

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Geen woorden vreselijk.

14. Skye

Skye Niet meer actief

Niet DE vader heeft dat gezegd, maar EEN vader, die daar ook in dat hotel zat!

15. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Jeetje wat erg zeg! Een nachtmerrie.
    En idd slechte zaak, geen badmeester. Zo is er een paar weken terug bij ons op de camping een jongen overleden die een tunnel had gegraven en die was ingestord. De jongen was dan wel 12 jaar, maar het gegil van zijn moeder over de camping zal ik nooit meer vergeten. Was ook geen strandwacht aanwezig trouwens.

16. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ook al zou er een badmeester aanwezig zijn geweest dan nog vind ik dat de verantwoording bij de ouders blijft ...

Als je kindje half ligt te verdrinken dan denk je toch ook niet ow er is een badmeester dus ik doe niets ?

Met of zonder badmeester vind ik het nog steeds onverwantwoord van de ouders ...

Maar neemt niet weg dat ik het heel erg voor ze vind !

17. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Vreselijk! Wij waren Sem ook kwijt op het strand en geloof me, als ouder sta je doodangsten uit. Ik had allerlei vreselijke scenario's in mijn hoofd. Gelukkig hebben we hem weer gevonden, maar het was echt in een paar seconden dat hij opeens was 'verdwenen'.

En dat van die badmeesters. Tsja, dat weet je als je daar op vakantie gaat, dus het heeft weinig zin om daarover te beginnen als het al gebeurd is

18. Suzanne68

Dan is het toch al helemaal niet belangrijk dat ie dat gezegd heeft.Een buitenstaander dus.

Ik ben zelf ook wel eens mijn dochter kwijt geweest.Zo de winkel uitgelopen...andere winkel in.Was ook zo snel gebeurd.
    En mijn moeder is wel eens mijn broertje kwijt geraakt op het strand....ook in een paar seconden.Wij allemaal doemscenario's en gelukkig zat ie verderop te spelen helemaal onder het zand.Waren hem al een keer voorbij gelopen met zoeken.En over mezelf kan ik niet oordelen,maar mijn moeder was eerder van het type overbezorgd dan lekker makkelijk.En ik heb het geluk gehad dat mijn dochter niet de straat op is gelopen onder een auto...en mijn moeder het geluk dat mijn broertje niet het water in is gegaan....en die mensen de pech,dat hun kindje wel verdronken is.

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    #59 loetje, 23 aug 2010
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
    Even een klein voorbeeldje hoe snel het kan gaan;

Wij waren afgelopen vakantie ook gaan zwemmen. Na een tijdje gepoedeld te hebben, wilden we wat gaan drinken. Mijn man had onze zoon bij zich, ik onze dochter. Was ook de afspraak die we hadden gemaakt, hij hield Milan bij zich, ik Misha..Op het moment dat we naar onze stoelen lopen, loopt Misha naast me. Zo vraagt mijn man wat aan me, dus ik draai mijn hoofd richting hem. Het volgende moment kijk ik naast me, Misha weg!!! Ik liep nota bene met mijn hand uitgestoken om die van haar te pakken..Ligt die meid dus gewoon in het diepe bad:$ Gelukkig met vleugels om, dus ze leek net een dobber, maar wel helemaal in paniek. We waren vanuit een peuterbad gekomen, wss dacht ze dat ze hier ook gewoon in het water kon staan. Heb haar bij kop en kont gepakt en op de kant gehezen, zelf ook hevig geschrokken. Zèker van het moment dat je naast je kijkt en je kind is weg! Brrrrrrr, en ongelooflijk hoe enorm veel je op zo'n moment registreert als moeder zijnde...

Maar zo zie je maar hoe snel het kan gaan. Natuurlijk had ik eerst haar hand moeten pakken, voordat ik mijn hoofd wegdraaide. Maar zo werkt dat soms in de praktijk niet. Ik stak mijn hand al naar haar uit en keek heel even weg, zij koos niet voor mijn hand maar voor dat ozo leuke water...........

20. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Verschrikkelijk dit...Het zal je maar gebeuren. Je hoeft maar 1 keertje niet zo goed op te letten en het is gebeurd..Ik ga verder niet oordelen over die ouders

Deel Deze Pagina