Heb nog niet alle pagina's gelezen maar ik lees net de Zeeuwse krant waar het kindje vandaan komt. En papa was met zijn 2 kids aan het zwemmen. Terwijl het ene kindje van de glijbaan af ging en papa onderaan stond te wachten met zijn 4 jarige kindje is dat kindje van 4 dus verdronken toen hij dus even niet oplette omdat hij naar zijn andere kindje op de glijbaan keek.
ieder jaar weer hoor je het dat er kindjes verdrinken Maar ik word zo een beetje simpel van al die ouders die het zelf zo beter weten en 'het niet begrijpen dat de ouders niet hebben opgelet!" De perfecte ouders die altijd hun kinderen 24/7 in het oog hebben en nooit een keer uit het oog verliezen. Oordeel niet over een ander als je niet weet hoe het is gegaan. Die ouders leven nu met de grootste pijn die een mens kan hebben, ik denk niet dat ze zitten te wachten op de veroordeling van weet ik hoeveel mensen . denk je niet dat die mensen zelf met onwijs veel schuldgevoel kampen?? Is het dan maar dikke pech, had je maar beter op moeten letten?
Je haalt de woorden uit me mond... Iedere ouder denkt perfect te zijn voor z'n kind(eren) Iedere ouder voedt het kind op, op de manier dat zij denken dat het perfect is. En toch gebeurd dit vaker dan je denkt. Jullie zitten nu toch ook achter de computer / laptop. Waar is je kind nu? Ligt er niet ergens een borrelnootje wat ze /hij in z'n mond heeft. Of weet ik veel wat er kan gebeuren. Soms kijjk je toch ook 3 sec. naar het scherm? Wat kan er in 3 seconden gebeuren??? Ik wordt kotsmisselijk van dat gevooroordeel en gezeik! Jullie waren er geen van allen bij. Dus hou alsjeBLIEFT op met die zogenaamde wijze woorden. :x Ik denk dat degene die het hardste zeggen: Je moet beter op je kind letten, zelf ook hartstikke bang zijn dat het hun overkomt. Iedere ouder is bang dat het kind wat overkomt. Gatver, gatver, gatverdamme!!!!
Oh my god wat erg zeg! Ik vind zeker dat de verantwoording bij de ouders zelf liggen, MAAR jee, je kunt echt niet elke seconde op je kind letten, dat lukt gewoon niet!!
verschrikkelijk, en ja je kunt je kind niet 24/7 in de gaten houden...waren er geen badmeesters? en had dat kindje geen bandjes om?
Mmm... kijk, het verhaal wordt al anders, volgens het bericht van ts (telegraaf) zaten de ouders in een restaurant te eten... Dat bedoel ik nou, je weet nooit of het verhaal helemaal klopt en idd... hier wordt alweer wat anders verteld. Ik bedoel hiermee, dat hier meteen de oordelen je om de oren vliegen! Je weet dus nooit hoe het exact gebeurt is, dus vind dat niet op z'n plaats.
Hmmm... dat is best vreemd inderdaad dat de Telegraaf hele andere dingen schrijft. Hier word het verhaal al gelijk heel anders door!
@chantalk AMEN!!! je zegt het precies goed, iedereen weet altijd alles beter maar pas als hun zelf iets gebeurt dan pas weten ze hoe het is!!! Hoeveel kinderen vallen wel niet van de trap af per jaar dan zeggen we toch ook niet had je maar het hekje moeten sluiten het is hier zeker ook al eens gebeurt je hebt immers geen ogen op je rug!! en wat de zwembandjes betereft ook met die dingen om kun je verdrinken ze houden je beetje boven maar als je omkiept komt zo'n kleintje vaak niet goed omhoog
het gebeurde ons laatst ook hij stond in het ondiepe nog geen meter van me af en kiepte om je zag hem gewoon vechten om omhoog te komen gelukkig waren we er direct bij omdat we het zagen maar nu stel je eens voor dat het gebeurt als je met de rug er naar toe staat dan zijn paar seconde al genoeg hoor gaat bij zo'n kleintje verdomd snel
ik moet eerlijk zeggen, dat ik dat nog nooit gezien heb bij juist gebruik van zwembandjes (o.a. juiste bandjes bij juiste gewicht) . En dan heb ik het over zwemvleugeltjes. Maar oke, dat zegt natuurlijk ook niet alles... Ik herken het wel bij gebruik van die opblaasbare reddingsvestjes. Overigens herken ik wel dat er tegenwoordig allerlei soorten zwemvleugels zijn, ook vleugels met een minder goede vorm (meer horizontale vorm in plaats van verticale) Overigens moet je natuurlijk ook altijd op je kind letten als ze zwemvleugels dragen. Ze kunnen ze altijd uitdoen, ze kunnen kapot scheuren of ze kunnen ze verliezen als ze in het water springen met hun armen omhoog. Maar het scheelt al een heel stuk en het maakt de risico's een stuk kleiner. Buiten het feit dat ze kinderen boven water houden, vallen de meeste bandjes ook lekker op in het water. Met name de bekende oranje en gele...
nou dat dacht ik dus ook tot ik zelf anders gezien heb!!! en er word niet voor niets gezegd dat je altijd moet blijven opletten als je kind vleugeltjes omheeft maar zoals ik al eerder zei en andere met me een paar sec kunnen al genoeg zijn en ik heb naar mijn idee de juiste vleugeltjes hor
Hier het verhaal uit de Zeeuwse krant; (en de Telegraaf.... Tja...... ) Souburgs meisje (4) in Griekenland verdronken - Zeeuws nieuws - Regio - PZC
Op mensenlinq staat wel weer hetzelfde verhaal als de Telegraaf. Dus ja wat moet je nu eigenlijk geloven? Ik weet het niet! Chelsea van den Berg | Mensenlinq.nl - Brabants Dagblad | Overlijden, nieuws, condoleances en familieberichten
Jeetje wat ERG voor de ouders en broertje!!! Ik weet hoe snel ze zijn, het kan iedereen overkomen!!! Het kan iets onschuldigs zijn, wat moeten die ouders zich vreselijk voelen... mijn dochter is vijf ,en ook vingervlug. Vinger wijzen schiet je in deze situatie niets mee op, daar krijg je het kindje niet mee terug