peptalk nodig

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Tjilpje, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry maar ik ben zo moe:(

Ons moppie is vorige week ziek geweest, borst weigeren, jammeren ook snachts. Weinig slaap gehad. Geen probleem hoort erbij.

Maar nu drinkt ze om de drie uur gaat snachts ook gewoon door. Ik werk, heb nog twee andere kinderen en ik zit er nu even doorheen:(

Ik heb heel veel moeite om op gewicht te blijven, heb heel snel ondergewicht en ik trek het nu even niet;)

Vanavond geprobeerd om een flesje pap te geven. (had nog wat bv in de vriezer). Maar madam weigerde;)

Kan dit nog een gevolg zijn van haar ziekzijn? ik ga dit niet lang volhouden zo.

2. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    ik kan je niet helpen.. helaas.. hopelijk kan je in t weekend ff bijtanken. misschien dat je partner ff de zorg van de andere 2 over kan nemen en jij 2 dagen met je kleinste in bed kan kruipen. hier was het ook rommelig. en ik heb hier zelf door vaker te kolven naast t voeden en hem dan ook veel laten drinken de voeding op geschroeft en dat hielp wel
    ..
    sterkte

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goh, wat vervelend voor je seg! Kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten met nog 2 andere kindjes erbij.

Je kleintje is natuurlijk 4 maanden en dan zit je mogelijk ook nog met die dip erbij wat je nu wel kan missen. :(
    Wat Jazzie zegt, is het mogelijk dit weekend je lekker terug te trekken met je kleinste meid in bed? Lekker veel huid op huidcontact en haar veel kleine slokjes laten doen en allebei lekker knuffelen en rusten?

*Dikke knuffel!*

Deel Deze Pagina