Omg dat interview met die moeder New Jersey Mother Arrested For Tanning 6-Year-Old Daughter - YouTube En hoax, nee denk het niet Heb best veel Amerikaanse vrouwen gezien met zo'n gezicht Het heeft ook echt een naam : tanorexia Heb daar vorig jaar een heel artikel van gelezen met bijbehorende plaatjes, even kijken of ik dat nog kan vinden
Jammer dat ik de foto's van dit artikel niet kan posten via mijn mobiel Kijk en huiver voor meer tanorexia foto's Sunday discussion - to tan or not to tan, that is the question? - Beautyscene
Zo ik wist helemaal niet dat tanorexia bestond daar word je huid toch enorm droog van. Zielig voor het meisje zeg, verbranden doet zo zeer!! Moet je dit zien Tanorexia: Tanning Addiction and Sun Protection Tips | Shizuka New York Day Spa Blog
OMG Dat die vrouw niet allang een vorm van kanker heeft gekregen ofzo. Jemig, dat is niet eens vies bruin meer te noemen, hier zijn gewoon geen woorden voor Dit verhaal doet me trouwens wel denken aan iets wat ik tijdens 'Toddlers en Tiara's' zag (ook zo'n programma, wordt op TLC uitgezonden). Dat gaat over die kinderen die meedoen aan missverkiezingen en die ouders. Er was een vader die zijn dochter helemaal verwende. Het kind was vier en ging zelfs naar een schoonheidssalon. Kreeg daar een massage, een facial, een manicure, pedicure, haarbehandeling, de hele mikmak. Het kind zat er VIJF UUR . Ik snap dit soort dingen niet hoor, zal wel typisch Amerikaans zijn...
Ik dacht bij die foto ook: dit is een grap ! Oh, wat eng, ze ziet er gewoon helemaal verschroeid uit. Zou ze geen spiegel hebben of is haar zicht ook aangetast door die zonnebank? Wat een idioot mens en het is zwaar gestoord als je je kleuter onder de zonnebank doet, maar als ze zo zou zijn verbrand tijdens het buitenspelen, zou dat ook te danken zijn aan die moeder die haar blijkbaar niet heeft ingesmeerd of uit de zon heeft gehouden.
Ik durf geeneens meer te kijken naar andere plaatjes, schrok al van de eerste foto die hier op de topic werd geplaatst, laat staan voor nog meer enge koppen. Jouw reactie zegt al genoeg.
Oooooh wat een mafketel zeg die moeder! Ik word er niet goed van....! En dan dat meisje,die is zo te zien een beetje rossig en heeft waarschijnlijk al een lichte huid van zichzelf. Vind het echt zielig als die moeder dat dat kind heeft aangedaan. Arm meisje...
Wat ziet het er ranzig uit, en dat arme arme kind! Die moeder lijkt wel een soort gerimpelde aap, en dat meisje zou met factor 30 of meer ingesmeerd moeten worden, ipv op een zonnebank moeten liggen :x Ja, tanorexia, had ik weleens over gelezen. Qua woord is het een beetje raar, want het heeft niks met -orexia te maken (eetlust). Zo bestaat er tegenwoordig zelfs bleach orexia (verslaving aan bleken tanden, wat hebben wij Westerlingen toch bizarre probleempjes )
Begrijp ik nou goed dat die moeder geen zonnebank thuis heeft maar haar dochter heeft meegenomen naar een tanningsalon? Heeft zo'n salon niet ook een verantwoordelijkheid om jonge kinderen te weigeren? Of op z'n minst te zorgen dat die er niet lang onder gaan?
ach voor mijn part bruint die vrouw zich tot ze een rondwandelde barbeque reclame is maar wie laat nu een kind van 5 onder de zonnebank