Politie zoekt ouders van jongetje in pyjama - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] in een woord verschrikkelijk. Je hebt toch in de gaten dat je dreumes van 1.5 niet in zijn bedje ligt? groetjes kim
Bizar zeg! Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn dreumes op die manier kwijt zou raken... Snap niet hoe zoiets kan gebeuren!
Ik heb ook een aantal keer m'n beneden buurmeisje hier aan de deur gehad. Zowel overdag als 's avonds. Ik woon in een flat, waarbij de galerij aan de binnenzijde zit ipv buitenom, we hebben dus een zogenoemde binnentuin. Zij woonde beneden, haar slaapkamer is naast de voordeur. De huiskamer is aan de achterkant van de woning. Zij sloop haar kamer uit, deed voordeur open en was dus in binnentuin. In haar geval koos ze ervoor om de trap op te gaan naar mijn woning, maar voor hetzelfde geld was ze de hoofdingang uit gegaan. En die kan van binnen wel zo open, van buiten niet. Oef, ik moet er niet aan denken. Zij was toen ietsjes ouder, jaar of 3. Na tig keer aandringen heeft haar moeder uiteindelijk een haakje op de deur gemaakt, zo hoog dat het meisje er niet bij kon.
In mijn oude straat heb ook een keer een peuter in pyjama van de stoep geplukt. Ik wist waar hij woonde dus heb ik hem naar zijn huis gebracht. Het is toen geen moment in mij opgekomen dat hij maar naar een pleeggezin moest en dat zijn moeder maar opgehangen moest..
Mijn broertje heeft dat ook wel eens gedaan. In alle vroegte uit zijn bed en de voordeur uitgegaan.Toen we wakker werden waren we hem kwijt. Zat hij in de speeltuin achter ons huis in zijn pyama.
Beetje hard oordeel om hem meteen maar bij een pleeggezin te zetten. Wel vraag ik me af hoe hij uit bed is gekomen, en uit de deur. Die was waarschijnlijk niet op slot geweest. En een peuter van 1,5 kan toch haast niet bij een deurkruk of ben ik nu weer gek?
Tja ik weet het niet maar boven heb ik een traphekje en mijn mannetje kan nog niet de kamerdeur open maken. klink omhoog. Buiten dat als mijn mannetje beneden is ben ik dat ook? en anders is het even dat ik naar boven bij max 5 min. Dus ik kan het mij niet voorstellen.... groetjes kim
IK wel, dank je. En jij? Ik las ergens dat het jochie gewoon achtergelaten was door z'n moeder? Hoe dan ook, je moet als ouders natuurlijk de verantwoordelijkheid nemen om te zorgen dat dit soort dingen niet kunnen gebeuren. Ik zou echt geen enkele reden kunnen bedenken om dit "voorval" te bagatelliseren, het kind is 1,5 jaar!
nouja het is gewoon zo dat het kan gebeuren, toen mijn zoontje 1,5 was kon hij ook zelf de voordeur open maken.. De eerste keer dat hij dat deed zat ik op de wc dus ja toen stond hij ook al buiten.. Natuurlijk ben ik, bijna, meteen achter hem aan gegaan maar kan me voorstellen als je even ergens mee bezig bent dat je het niet gelijk in de gaten hebt.. Ik zit in ieder geval niet 24/7 bovenop mijn kind.. Ik weet niet wat voor een gezinssituatie dit is en of er meer is voorgevallen maar om op basis van dit berichtje gelijk dingen te roepen als, naar een pleeggezin en ophangen enz vind ik echt veel te ver gaan..
Mijn beste vriendin heeft 4 kids, in verschillende leeftijden. Ze was bezig de oudste kids ontbijt te geven en aan te kleden en een jongere mannetje lag nog in bed, dacht zij..... Toen ze hem boven uit bed wilde halen, bleek de voordeur open te staan. Hij was net buiten dus ze had m direcht , maar ze zei ook als ik iets langer met de andere kids bezig zou zijn geweest wil niet weten wat er had kunnen gebeuren.... Wees vorozichtig met oordelen, zou zomaar je zelf kunnen overkomen.
Wat een verschrikkelijke oordelen gelijk weer zeg!! Mensen mensen.... Wat er precies gebeurt is weet niemand!! Het is een globaal stukje met NIETS geen details en daarop moeten er gelijk weer een aantal mensen invullen dat het vast op een bepaalde manier gegaan is?? Bah. ik heb een hekel aan dat soort types...
Het zal wel aan mij liggen....maar is het nou zo raar om te zorgen dat je (kleine) kinderen niet het huis uit kunnen ontsnappen?! Ik ben verre van een perfecte moeder, maar je zal mijn peutertjes NOOIT op straat zwervend aantreffen.
Het kindje had zijn badjasje aan dus ik neem aan dat hij dus al uit bed was. Voor hetzelfde geld is het idd een groot druk gezin en is ie op een onbewaakt ogenblik aan de wandel gegaan. Ik hoop voor de dames die zomaar oordelen dat hun nooit zoiets overkomt.