Wie zegt dat haar voetjes niet meer aan de grond kwamen? Zo'n kindje van 6 raakt in paniek als het iets strak om zijn nekje heeft. Is hetzelfde als dat zo'n kinderen kunnen verdrinken in een plas water van 30cm diep. Dan zou je ook zeggen ga toch staan, maar zo'n kindje kan dat niet meer in zijn paniek... En over dat omkiepen, ik kan zelf aan ons ledikantje gaan hangen, dan kiept het nog niet om...
ben ik de enige die het een raar verhaal vindt? tuurlijk vind ik het verschrikkelijk voor de hummel en familie!! maar een kindje van 6 komt toch zeker wel met een hoofd boven een ledikantje uit, als het niet meer is, dan is het toch raar om je wel op te kunnen hangen, wat al eerder gezegd is de voetjes komen gewoon op de grond. misschien inderdaad het bedje gekanteld, maar ja kan een meisje van bijna 7 dat, een ledikantje omkantelen? geen idee? maar daar kom ik weer met mijn complottheorie, het is een apart verhaal, wat ik veel verklaarbaarder vind ik moord. wie was erbij dat moeder het kindje vond? zit moeder er zelf niet achter? echt ik wil niemand voor het hoofd stoten, want het is al een verschrikkelijk genoeg verhaal en ik ga ook niet zeggen dat de moeder dit gedaan heeft, maar ik zie het wel als mogelijkheid. al met al, het blijft erg!! groet joyce