Nee, tenminste ik heb niets vernomen van een instantie of wat dan ook. In een heftig gesprek met haar (over en weer vanuit de tuin) wel tegen haar gezegd dat als ze zon grote mond heeft en precies weet hoe het hier allemaal aan toe gaat ze het amk moet inschakelen, ik heb namelijk niets te verbergen. Tot op heden dus niets van vernomen. Ik ga er dan ook maar vanuit dat ze dit niet heeft gedaan. Dit zegt imo dan ook alweer genoeg over haar en haar beschuldigingen. Maar ondanks dat gaat het je toch niet in de koude kleren zitten.
Ugh, wat kan ik slecht tegen mensen als haar buurvrouw die aan heel Nederland bekend maakt dat moeder depressief was en dat er wel eens mannen over de vloer kwamen. Iedereen heeft al een mening over de moeder terwijl het onderzoek nog in volle gang is. Misschien had die moeder wel veel mannelijke vrienden. En daarbij, als ze alleen savonds langs kwamen, so what? Die dochter ligt dan als het goed is gewoon te slapen en krijgt daar dan helemaal niks van mee.
Als je al die reacties leest op RTL nieuws, Hart van Nederland etc, lijkt iedereen idd te vergeten wat er nou gebeurd is. Iedereen is bezig met iedereen te veroordelen, maar ondertussen is er wel een lief, klein, mooi meisje verongelukt. Vreselijk. Het laat me maar niet los.
Ik vind het ook een vreselijk verhaal. Ik kan me dus ook echt niet voorstellen dat een moeder moedwillig haar kind naar beneden zou gooien. Ik vind al dat speculeren dan ook erg ver gaan. Ze kunnen wel bekend zijn bij hulpinstanties maar dat is natuurlijk niet alleszeggend om direct allerlei aannames te doen. Vreselijk zo'n jong leventje.
Even een oude koe uit de sloot halen: Februari 2011: Een baby van 6 maanden overlijdt bij ons in de buurt. Beide ouders van de baby zijn door de politie meegenomen naar het politiebureau voor een verklaring. Politie onderzoekt doodsoorzaak baby in Sprang-Capelle Veel buurtbewoners gaan kijken wat er aan de hand is. Eén persoon beweert dat de vader 'losse handjes' had, dus die zal het wel gedaan hebben. Een dag later bracht de politie het resultaat van het onderzoek naar buiten: Baby Sprang-Capelle dood door 'tragisch ongeval' | Omroep Brabant Nou, je mag geloven dat de persoon, die die uitspraken gedaan heeft, zijn les wel geleerd heeft. De familie had er niks mee te maken, maar de andere buurtbewoners kregen er zélf spontaan losse handjes van! Het kindje is overigens gestikt in de klamboe Dus inderdaad: Speculeren mag, maar houd er rekening mee dat sommige speculaties zéér pijnlijk zijn als ze onjuist blijken te zijn.
Het kindje waar je het over hebt is van iemand hier op het forum denk ik. Weet alleen niet of ze nog actief is. Vreselijk als je zo neergezet wordt met al het verdriet dat je al hebt
Oh ze is niet meer actief maar dit is de link naar dat topic http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/260701-dode-baby-gevonden-vakantiepark-sprang-capelle-2.html
Vreselijk inderdaad, die speculaties.. Ik kwam op Facebook een gedeeld bericht tegen van de vader, dat hij de instanties laatst al gewaarschuwd had dat dit zou gebeuren, maar dat ze hem verzekerd hadden dat ze alles onder controle hadden. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken.. aan de ene kant zo begrijpelijk, verscheurd door emoties, woede, maar aan de andere kant.. Mja, ik weet niet..