Het vorige seizoen is afgesloten. Maar wie is er net als mij al aan het aftellen tot 12 oktober?? Of diegene die hem op tv kijken tot 14 oktober???
Jaaaaa ik!! Veeeeeel te lang die tussenstop vind ik. 13 oktober gaat Fox NL hem uitzenden, 24 uur na Amerika Kan niet wachten!
Ik dacht de 14de of is dat weer een ander kanaal?? Ach ik download hem, dus kijk hem een paar uurtjes later al
Ik zit te stuiteren op mijn stoel en wacht met smart, er schijnt ook al trailer te zijn van de eerste aflevering had van mijn vriend begrepen (die kijkt de serie zelf niet maar bracht me daarvan op de hoogte) maar die kijk pas naar 5 oktober, anders zit ik me of te ergeren of blij te maken zolang ben echt benieuwd !!!
Oh, die 24 uur zijn het probleem ook niet. Dat ik rond dat tijdstip altijd super druk ben is het wel. Dus ik kijk hem smorgens rond 11 uur als ik met mijn kopje thee even op de bank zit!!
Ik tel nog even door tot circa eind maart volgend jaar. Dan is S5 afgelopen en kunnen we alles achter elkaar kijken.. Eèn aflevering per week is een tè grote marteling
oh die 24u is inderdaad te overbruggen, ik ben benieuwd hoe ik het ga kijken dit keer, met net pas geboren baby, zal soms wel meer aan de voeding zitten dan het goed kunnen bekijken, maar ik zal het denk ook gewoon opnemen