MEISJE blijkt JONGEN??!! aub commentaar

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door isabella07, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Bij ons zei de echoscopiste met 13 weken dat we een meisje krijgen, ik denk toch echt dat het een jongetje is.. ik vertel jullie 8 juni wat het is want dan laat ik met 18 weken een geslachtsbepaling doen!

Ook op het nub forum hier scheen geen nub te zien te zijn, terwijl de echoscopiste toch echt een meisje zag op die fotos.. ik ben benieuwd!!

2. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Tja, hier werd met 20 weken op het zkh gezegd dat het een meid zou zijn. Terwijl mijn eigen vk en bij de pretecho al duidelijk was geworden dat het een jongen zou worden.
    Toen ik dat voorzichtig tegen de echoscopist zei erna wou ze weer opnieuw gaan kijken want ze geloofde het niet; ik was toch echt zwanger van een meisje! Nou, je raad 't.. 10 minuten later bleek dat zij het verkeerd had en het indd een jongetje was.
    Om maar aan te geven.. er kan altijd een foutje gemaakt worden.

3. isabella07

3 mei 2015
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over paar weekjes ga ik het weer laten na kijken hopelijk dan duidelijkheid ik hoy jullie op de hoogte!! Verbaast me nog steeds jullie reacties dat ze het tog fout zien

4. Sarah8524

Sarah8524 Nieuw lid

13 jun 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit met iets. Op 20 weken zei de gyn. dat we een meisje zouden krijgen. Ik wou toch nog eens bevestiging, maar onze baby lag nooit niet goed om het geslacht te bevestigen. Op 32 weken is de baby gedraaid en blijkbaar is het een jongen. 2 dagen toch slecht van gelopen. Wel wat kleren gekocht, maar de kamer was nog niet gedaan. Had 1 roze muur in men gedachten. Oef! Willen jullie even bevestigen dat dit echt een jongen is. Eerste echo was zogezegd een meisje. Ik zelf heb er nooit geen aandacht aangeven en vertrouwde gewoon de gyn. Maar een week voor ik terug naar de gyn. moest toch nog eens gekeken en ik zag er toen al meer jongen als meisje in.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,5 KB
      Weergaven:
      35
  5. Sarah8524

Sarah8524 Nieuw lid

13 jun 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    2de foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,4 KB
      Weergaven:
      31
  6. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Zonder twijfel een jongen Sarah!

Mijn meisje is inmiddels geboren en is echt een meisje.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Een jongen Sarah! ☺️

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Inderdaad echt een jongen!

9. Sarah8524

Sarah8524 Nieuw lid

13 jun 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok thx ! :)

10. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ja hoor een jongetje! Bij ons meisje zag je het heel duidelijk en legde de mevrouw goed uit hoe een jongetje en meisje eruit zagen.

Deel Deze Pagina