ik ga hier elke 4weken naar de verloskundige toe hoe zit dat bij jullie,en in welke regio wonen jullie? is gewoon nieuwschierigheidsvraagje
Hier zijn wel richtlijnen voor hoor. Over het algemeen ga je in het begin om de 4 weken, later om de 3 en 2 weken en op het laatst elke week. Volgens mij is dat in alle regio's hetzelfde, maar goed, er kunnen natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel zijn...
bij ons ook tot 24 weken om de 4 weken als ik het goed heb vind het altijd leuk erheen te gaan spring altijd meteen op de bank om hartje te luisteren vandaag ook weer geweest en de baby was flink aan het schoppen
Ik woon in Zuid-Holland. Bij mijn vorige zwangerschap ging ik eerst om de 6 weken, vanaf 24 weken om de 4 weken, later 3 etc. Nu is het al vanaf het begin om de 4 weken. Eind deze week moet ik weer, ik ben dan ca 27 weken zwanger en ik denk dat de volgende keer dan 3 weken later zal zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb nog geen idee hoe vaak ik mag komen.. OVer 2 uur heb ik de eerste afsrpaak bij de vk en moet zeggen als ik er aan denk gieren de zenuwen door mn lijf.. Waarvan ik weet dat t niet handig is, dan schiet mn bloeddruk weer omhoog.. BAH!
hier tot 24 weken elke 4 weken, daarna om de 3 weken dan elke 2 weken en dan elke week, volgens mij is dit een landelijk iets maar dat weet ik niet zeker
Ben 8 dec geweest voor een intake en nu mag ik bij 16 weken terug komen en dan elke 4 weken geloof ik en daarna idd sneller terug komen...
Tot nu toe elke 4 weken, vanaf na januari waarschijnlijk om de 3 weken... maar moet wel zeggen, ik heb totaal geen klachten.