meisje blijkt jongentje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door fleur27, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    :confused: ik ook,.,.,bij de 20 weken echo zei de verloskundige dat we een meisje kregen,.maar vond dat ze het vrij snel zei want ik kon het niet eens zien en aangezien de beeb een druktemakertje is en al snel weer in een andere positie lag twijvelde ik een beetje,.,.maar goed aan de andere kant ze deed het al jaren dus daar vertrouw je er maar op,.,.heb ook al een boel roze gekregen! maar zei al tegen mijn vriend wat als het toch een jongentje wordt ;) ,.ach nog ff en dan weten we het...tis zowiezo enorm welkom

2. fleur27

fleur27 Lid

30 jul 2008
    22
    0
    0
    verzorgende
    Dordrecht
    hoi hoi meiden

wilde toch eventjes melden dat wij 10 dec weer een echo gehad hebben voor extra onderzoek maar was helemaal gezond gelukkig..MAAR ze hebben idd verkeerd gezien we krijgen GEEN dochter maar toch echt een ZOON...maar ook hij is van harte welkom ..

xxxx

3. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Gelukkig dat het gezond is, dat is toch het aller belangrijkste ;)

Hoop dat je niet teveel roze hebt aangeschaft ;)

Ik heb gister een 3d echo gehad en met jouw verhaal in mn achterhoofd heb ik het toch nog even voor de zekerheid laten controleren :)
    We krijgen toch 100% zeker een meid zei ze.

4. fleur27

fleur27 Lid

30 jul 2008
    22
    0
    0
    verzorgende
    Dordrecht
    ja gezondheid is voor ons het belangrijkste
    had het een en ander roze aangeschaft haha maar ja sommige dingentjes kan ik nog ruilen..(zijn enkele roze dingentjes )de rest is neutraal

xxx

geniet lekker van je meisje :D we hoeven niet meer zo lang ;) xx

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    poeh, dat lijkt me best even schrikken. heb je je helemaal ingesteld op het een, wordt het het ander!

het is gelukkig niet dta ik me nu zorgen ga maken over onze zoon; er hing echt heeeeeul duidelijk iets tussen zijn beentjes in, en zelfs de echo-dame zei dat wanneer dit toch een mied bleek, ze zou stoppen met werken (want dan kon ze er niks van, vond ze). ;)

wij kijken dus verlangend uit naar onze zoon!
    fijn dat jullie dat inmiddels ook doen. ach, toch schattig; zo'n klein menneke. :)

6. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier werd ook gezegd bij een pretecho dat het het ene word. Die man heeft het in 20 jaar nog nooit fout gehad. Maar hij zei het niet met zekerheid. Bij de 20 wk echo was ze er ook niet zeker van. Zij zei wel hetzelfde als bij de pretecho. Maar we hebben een eigenwijs kind en laat zich dus niet tussen de benen kijken of ligt met de rug naar ons toe.
    Twee weken geleden een controle echo gehad en ook daar was het niet te zien. Volgende week een groei echo dus ben benieuwd of er dan wat te zien valt.
    We houden dus ook nog steeds rekening met beide en kopen niets specifieks.

7. fleur27

fleur27 Lid

30 jul 2008
    22
    0
    0
    verzorgende
    Dordrecht
    ja de eerst volgende x houd ik het helemaal neutraal en hoef ik het helemaal niet meer te weten haha dan wacht ik wel tot de kleine er is! je wordt er echt een beetje onzeker van want op den duur weet je gewoon niet meer wat je mee kan nemen en wat niet haha!

maar een klein mannetje vinden we ook helemaal super hoor! :D zekers welkom!

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Zo, dat is ook wat!
    Ik ga morgen maar eens even vragen of ze even goed kijken wanneer ik op controle ben dan....want ik heb ook met 19w 5d mijn echo gehad haha!
    Ik ben benieuwd.... heb al heel wat kleertjes en accessoires in kleur gekocht, hoop maar in de goede kleur dan :D

9. fleur27

fleur27 Lid

30 jul 2008
    22
    0
    0
    verzorgende
    Dordrecht
    hahaha
    ja zou t voor de zekerheid nog maar eens vragen!
    wij gaan nergens van uit! we zien t wel als het er is haha
    bij de volgende vragen we het niet meer hoor:D

Deel Deze Pagina