Malaika

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door toekomstigemam, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ik n niet vinden of er al een topic over loopt sorry,

Ging net een babytje in bad maar alles was toonbaar (sorry voor als de ouders hier ook zitten) vroeg me af vinden jullie dit kunnen?
    Zelf had ik zoiets dat kan niet ivm rare mensen die er gekke dingen mee doen. Je hebt er van die gekken tussen zitten. ( hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.)

Wat ik hier mee wil bereiken? Was gewoon benieuwd wat anderen er van vinden meer niet

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vond het ook raar dat ze het vol op in beeld brachten.

Ik ben zelf ooit eens gefilmd voor rtl nieuws waar ik mn zoontje een schone luier moest geven en toen hebben ze alleen zijn bovenlijfje gefilmd en de rest niet.

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Dat vond ik ook wel raar idd.. Ik zou dat zelf niet toestaan.

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik vind het zelf ook een beetje vreemd dat ze jonge kinderen in ondergoed in reclamefolders laten staan.. Laatst ook, een meisje van een jaar of 12 stond in haar ondergoed een ijsje te eten. Zo'n stoplichtijsje.. Maar goed dat is weer een ander onderwerp.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vind het een normaal iets. Mensen dragen ondergoed, baby's, kinderen, pubers, volwassenen, ouderen... Om dat nou te verbieden vind ik te ver gaan - ook al ben ik heus niet blind voor die 'zieke geesten' die er een seksuele content in zien.

Wat betreft het naakt filmen, ook dat vind ik normaal - ieder mens wordt immers naakt geboren. En ik vind het jammer dat het nodig moet zijn om onschuldige baby's te bedekken of in ieder geval af te schermen tijdens het verschonen of iets dergelijks omdat er mensen zijn met een gestoord gedachtepatroon. Ik vind dat erg, dat het nodig is.

En ik denk dat ik het zelf ook niet zou doen (mijn kind op die manier blootstellen op foto's/tv of wat ook) - gewoon voor de zekerheid, omdat je nooit weet wie er zo gestoord is en je niet in elkaars hoofd kunt kijken.

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nou ik vind het niet echt nodig om een meisje van 12 in ondergoed al sexy kijkend aan een ijsje likkend in een folder te zetten.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Tja wat ik dan vreemd vind is dit:

Als er een foto van een naakt kind door een moeder op FB word gezet word er gelijk geroepen dat ze onverantwoord bezig is want wie weet ziet een o andere viespeuk het.

Maar een baby naakt in beeld filmen ( met geslachtsdeel en al ) Is dan in ene normaal :S

8. adi

adi Niet meer actief

In al die billenzalf reclames zie je ook altijd hoe ze baby billen insmeren.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou ik vind een kont toch wel heel wat anders als een vagina.

10. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mee eens.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Want? Omdat iedereen een kont heeft en slechts de helft van de wereldbevolking een vagina???

Tja... Ik heb zoiets van: it's in the eye of the beholder. En wanneer je daarop 'kickt' (bah) vind je toch wel een manier of een wijze. En ik heb liever dat die viespeuk zijn kick van een foto haalt - dan van een levend kindje omdat hij/zij anders niet aan zijn/haar trekken kan komen.

(en toch zou ik het niet doen :p Begrijp me niet verkeerd, haha)

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou nee niet omdat de helft van de wereld bevolking een vagina heeft.

Ik vind gewoon dat een geslachtsdeel van een baby niet op tv hoort en een kont is nog steeds geen geslachtsdeel.

Maar goed als jij het normaal vind prima ik vind het niet normaal.
    En zou echt not amused zijn als ze mijn kind zo in beeld zouden brengen.

13. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Het kind heeft er niet voor gekozen om zo in beeld te komen lijkt me. Ik zou het niet leuk vinden als ik vroeger zo op tv geweest zou zijn

14. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    #14 dirksmama, 21 mei 2013
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
    Wat ik hier van vind?

Waar HEB je het over? Ik zou het absurd vinden als de baby met een wazig wolkje over zijn piemel in beeld zou komen.
    Lieve help zeg, we zitten toch niet in Amerika? Of in de 19e eeuw?

Om heel eerlijk te zijn, ik vind het ronduit belachelijk dat iemand zich hier druk over zou maken. Ik verbaas me er echt over dat er iemand in Nederland zo denkt.

Kijk hier eens: Bestand:Madonna michelangelo.jpg - Wikipedia
    Als Jezus al eeuwen lang in zijn volle glorie in een kerk te bewonderen valt, wat maak je je dan druk over een baby in bad? Had ie met z'n luier aan in bad gemoeten?

15. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Nee maar ze hadden zo kunnen filmen dat je geen plasser zag....

Verder met je eens hoor. Ik vind dat het moet kunnen.
    Jammer dat er pedo's zijn waardoor mensen hier van schrikken

16. Verox

Verox Niet meer actief

Ik vind het raar dat mensen daar over nadenken. Naakte baby's zijn niet sexueel aanstootgevend. Kleine kindjes mogen van mij ook gewoon lekker bloot ronddartelen op het strand.
    Het is toch erg dat iedereen zich zo opgelaten voelt omdat er een paar viespeuken rondlopen?!
    Mijn vriend zei gisteren naar aanleiding van een ander topic dat hij nooit een vreemd kindje aan durft te raken en zelfs niet opvallend naar kleine kindjes durft te kijken omdat hij een jonge man is, en mensen hem voor pedofiel aan zouden kunnen zien!
    Dat is toch te erg!? Ik kijk kleine kinderen en hun ouders altijd glimlachend aan, kinderen zijn toch leuk om naar te kijken?

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Die zag je ook niet... het was namelijk een meisje... :D

verder heb ik de uitzending vanmorgen ook gezien en vind het nogal meevallen. Storm in een glas water zeg maar.

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dit vind ik wel een ander verhaal. Dit zou je als ouders zijnde, met alle mobiele telefoons die zo goed kunnen filmen tegenwoordig, niet eens meer willen. Ik niet in ieder geval. Uit bescherming voor mijn kinderen. Dat vind ik totaal iets anders als een blote baby die in een badje gaat. Niet te vergelijken.

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Niet zo van leer trekken... ts wil alleen maar weten wat wij ervan vinden, verder niks... kalm aan, hold your horses ok? :D Goed lezen... scheelt je een hartinfarct. ;)

20. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Ik begrijp ts wel. Als het mijn kindje was geweest had ik het ook zeker niet gewild. Niet, omdat zo n vies ventje misschien wel eens voor de tv kan zitten, maar omdat datzelfde vieze ventje het beeld kan gebruiken en het verder kan gaan verspreiden. Dat moet je toch niet willen. Wordt er straks een netwerk opgerold en zie je ineens de foto van je kindje op weet ik hoeveel computers staan. Bah! Het is helaas een feit dat je moet oppassen in deze tijd. Ik heb geeneens een foto op mijn fb gezet van mijn zoontje zonder luier.

Deel Deze Pagina