Nog steeds druk bezig met namen hier. Ik ben nog maar 1 naam tegen gekomen die ik leuk vind en dat is Fl.oris. Maar die naam is echt geen optie omdat een familielid zo heet en dat is niet bepaald iemand om naar te vernoemen.. Welke namen vinden jullie dezelfde "feel" (ik weet even geen ander woord om het uit te leggen ) hebben als Fl.oris?
Joris, Thomas, Felix, Ruben, Thijmen, Pepijn, Julius, Jelle, Stijn, Julian? Weet niet of dit namen zijn waar jij de Fl.oris 'feel' bij hebt, maar ik heb m wel bij deze namen
Ik denk meteen aan Joris (al genoemd), Florian, Tobias en Jonas. Maar Mats is misschien ook wel een leuk alternatief? Veel succes!
om kleine fee aan te vullen want dacht spontaan aan een paar dezelfde. ook nog Kasper Jasper boris gijs viktor oscar brecht en marthijn... groetjes
Ja Julius is leuk! Of anders misschien Florian, Thijmen, Thomas, Olivier, Mees, Steven, Samuel, Casper, Pieter.
Abel Alexander, Alex Alwin Andreas Antonie / Anthonie Arnoud Arthur Augustijn Bastian, Bastiaan Ben, Benjamin Boris Boudewijn Bram Casper / Kasper, Caspar, Cas Chiel / Giel Chris, Christiaan Christopher Constantijn Corné Daan, Daniël David Dennis Diede, Diederik / Diederick Eduard, Edward Elmer Emiel Erik / Eric Erwin, Edwin Ewoud / Ewout Fabian Felix Ferdinand Filip / Philip Flip Florian Fons Frederik Gerolf, Gerlof Gijs, Guus Gillis Gustaaf Harm Hugo Huub Ivan, Iwan Ivo Izaak / Isaak Jasper, Jesper Jelle, Jesse Jelmer, Jelmar, Jelger Jelte Jeroen Job / Jop Jonas Jonathan Joost Joris Jos Jurgen Jurre Jurriaan, Jurrian Justus Kai Koen / Coen Lars Laurens Leander Leon Lex Lode, Lodewijk Louis Lowie Lucas / Lukas Luuk Maarten, Marten Maas, Faas Marinus, Marius Mark Marnix Matthias Matthijs Maurits Max Mees Menno Merijn, Merlijn, Marijn, Marlijn Michiel, Machiel Mick Niek Niels Olaf Olivier Oscar Otto Pepijn Philip Pieter Pim Quintijn Quirijn Raf, Rafaël Reinier Reinoud / Reinout Rien Rik / Rick Robbe Roderick / Roderik Roel, Roelof, Roeland Rogier Ruben Rutger Sander Sem, Sam Siem Simon Sjoerd Sjors Staas Stef Sten Stijn Sven Teun Thijs Thomas Tibbe, Tiede Ties Tijmen Tijn, Toon Tim Timo, Timon Tobias Tom / Thom Tuur Valentijn Victor Waldemar Wessel Willem, William Wim Wouter, Wout Xander Yorick / Yorik / Jorick / Jorik Zef