Heeft iemand t al gezien? Als Breaking Bad fan van het eerste uur heb ik ontzettend uitgekeken naar BCS, maar ik was toch ook wel een beetje sceptisch en bang dat het juist erg zou gaan tegenvallen. Maar ik vond de eerste 2 afleveringen dus echt erg veelbelovend! Goed geschreven, dezelfde wat wrange humor en geen karikaturen. En leuk om al wat bekende gezichten terug te zien!
Hier aflevering 1 tot nu toe gezien en vond hem goed! Inderdaad ook wat sceptisch maar kreeg een beetje het zelfde gevoel als bij breaking bad. Ben benieuwd hoe het verder gaat!
Ben benieuwd, ik ga maar eens kijken. Staat het hele seizoen al op Netflix of alleen een paar afleveringen?
Staan nu 2 afleveringen op en dan elke dinsdag een nieuwe aflevering. Vond de eerste aflevering een beetje mwah, maar de 2e steengoed, dus ik blijf kijken!
Als je BB nog niet tot het einde hebt gezien zou ik die eerst afkijken, de eerste aflevering spoilert het einde van BB wel een kleine beetje.
Breaking Bad vind ik de beste serie ever! Ik heb Better Call Saul ook gekeken de eerste 2 afleveringen. Het 'pakt' me nog niet echt tot nu toe..
Ik was er ook huiverig voor dat deze serie echt zo'n 'net-niet' serie zou zijn. Om breaking bad maar uit te melken. Maar het valt me alles mee! Super humor weer met rare twists erin. Heerlijk! Ik vond Saul goodman toch al wel een grappig typetje in breaking bad. GA HET ZIEN, GA HET ZIEN!
Weer een goede aflevering! Ik begin er langzaam aan in te geloven dat dit echt een goede nieuwe serie is, joepie
Vind het echt een hele goede serie! bevat genoeg humor en toch is het geen comedy Breaking Bad is (naar mijn mening) niet te evenaren, maar Better Call Saul is aardig op weg!
Oh wij gaan hem ook kijken, leuk om te horen dat de meesten het er ook goed uit vinden zien. Eerst even Homeland 4 afkijken.
Leuk de positieve verhalen te lezen. Wij gaan binnenkort ook kijken. Ik vond Saul heerlijk fout in Breaking Bad!
Wij vinden het geweldig Aflevering 2 was erg leuk om mr salamanca weer te zien mijo mijo hahahahahahahaha salsa my ass hahaha En afl 3 had een geniaal einde