heb ik ook gelezen maar ik geloof het niet. Als ik terugkijk was ik als klein kind al autistisch. Enne einad ik denk niet dat er te pas en onpas met de diagnose gegooid word. Men weet er gewoon meer van nu. Ik ben uitgemaakt voor borderliner en later zei een andere psych dat ik wel iets heb maar ze wist niet wat. Het was geen borderline in elk geval. Pas toen het erger werd wisten ze de diagnose. ik ook. Al zou ik wel dingen anders willen zien natuurlijk wb mijn Asperger
Waarom dan? Er is een hele hoos aan onderzoek waaruit blijkt dat er geen connectie is, zouden die allemaal fout zijn?
Natuurlijk zijn die fout! Want wij geloven allemaal de overheid en onderzoeken die zeggen dat het goed is Wij zijn kudde dieren die ons niet tot nauwelijks laten informeren of zelf informatie zoeken
Oh please, er was 1 onderzoeker die aangaf dat er een verband was tussen autisme en vaccinaties. En die mijnheer heeft inmiddels toegegeven dat hij gerommeld had met de resultaten en is officieel ontslagen en mag geen onderzoek meer doen. Er zijn een aantal mensen die zich graag bezig houden met complottheorieen, maar als je hun sites, bronnen en onderbouwingen ziet, dan schiet ik verschrikkelijk in de lach. Wat een amateurs. Er zijn inmiddels honderden (zowel afhankelijke als onafhankelijke) onderzoeken gedaan en is er geen enkele aanwijzing gevonden dat autisme veroorzaakt kan worden door vaccinaties. Er is namelijk geen verband. Het enige dat opvallend is dat de vaccinaties gegeven worden in een periode dat veel kinderen de eerste tekenen van autisme beginnen te vertonen. Dat komt omdat je rond die tijd ook pas de eerste trekjes gaat zien bij zowel gevaccineerde kinderen als ongevaccineerde kinderen. Dat de vaccinaties in die periode gegeven worden is wat dat betreft toeval en geen oorzaak noch een gevolg. Als ik tijd heb zal ik mijn bronnen opzoeken, maar moet zo mijn zoontje ophalen van de psz.
Overigens is E621 echt troep en eten wij dit zo min mogelijk! En toch een autistisch kindje hoor, die ik overigens niet eens wil genezen omdat hij prima is zoals hij is!
Ik ben geïnteresseerd in je bronnen Vlinder! Met name die waarin staat dat die onderzoeker gerommeld heeft met de resultaten. Mijn Facebook staat vol met anti-vaccinatie berichten en zou graag een artikel als tegenantwoord willen plaatsen
Andrew Wakefield - Wikipedia, the free encyclopedia MMR vaccine controversy - Wikipedia, the free encyclopedia The MMR vaccine and autism: Sensation, refutation, retraction, and fraud Hier kun je eea lezen
Bedankt! Goed artikel ook. Wordt soms een beetje onzeker van al die negatieve berichten over vaccinaties.
Dank je rosao, in die artikelen staan een boel bronnen die goed onderbouwd zijn. En hier een leuke en informatieve strip om op fb te plaatsen als tegengeluid! https://medium.com/the-nib/vaccines-work-here-are-the-facts-5de3d0f9ffd0
Maar hé, dan komt er binnenkort vast ook een onderzoek waaruit blijkt dat je homofilie kunt "genezen! En schizofrenie ook!
Wel hebben nu de luxe om kritisch naar vaccinaties re kijken. Een eeuw geleden was de kindersterfte veel hoger door slechte voeding, slechte hygiëne, tbc en kinderziektes zoals polio. Autisme werd gewoon bijna niet gediagnosticeerd. Als je niet mee kon komen op school bleef je zolang op school tot je te groot voor de bank was en als boerenknecht of fabrieksarbeider aan de slag ging.
ik denk niet dat het meisje autisme had, maar dat ze wel gedragsproblemen had door e621. e621 is een gif waarvan je dom en dik wordt. tot de jaren 50 was het verboden. Net zoals aspartaam een gif is, dat gedoogd wordt.
zo is het, het is niet zo dat mensen met autisme niet leuke mensen zijn. Het zijn mensen die je op een bepaalde manier moet benaderen.
maar dat is vaker het probleem bij 2 tot 5 jarigen.. die 2 jongens van mij doen dat ook en krijgen daarvoor laxeermiddel. Om terug te komen op het meisje dat hier in het artikel genoemd wordt.
Vind dit wel erg stellig voor iets waar geen wetenschappelijk bewijs voor is (of misschien heb jij dat wel?). Daarnaast zit e621 ook gewoon van nature in voedingsstoffen (tomaten en kaas bijvoorbeeld). Mononatriumglutamaat - Wikipedia
ja ik heb er verschillende documentaires van gekeken (zeg maar erg in verdiept), vandaar mijn stellige reactie. Ik ben eigenlijk gewoon boos op het feit dat we dit allemaal eten terwijl het niet gezond is. Het is allemaal voor de verkoop, kopen kopen kopen. we worden massaal voor de gek gehouden.
Ik vraag me af, in oosterse landen daar wordt toch meer ve tsin gegeten. Dan zouden er daar toch meer mensen aan aandoeningen moeten lijden die daar mee te maken hebben.