Ben pas 13 weken zwanger, ben er heel blij mee, laat ik dat vooropstellen. Maar heb toch wel een giga baal moment nu. Ik ben moe moe moe moe maar kan smiddags niet plat omdat er nog 2 rondlopen (gelukkig zijn ze haast nooit voor 8u wakker). Ik ben heel veel misselijk, donderdag pillen gehaald bij de dokter dus hoop dat die gaan werken (wij varen en daar kan ik dus niet meer tegen :x ). Ik heb heel veel behoefte aan melkproducten, maar dan heb ik binnen een halfuur erge buikpijn die uitloopt op diarree. Friet/pizza/andere vette happen: buikpijn. Gelukkig gaat aardappel/groente/vlees wel goed, alleen bloemkool is dus echt niet meer te eten. En ik voel me een plofkip, mn buik is echt telkens zo dik dat ze denken dat ik al voorbij de 20weken ben! Puisten in mn gezicht en schouders En tis hier telkens een puinhoop maar ik kan niet veel achter elkaar doen omdat ik behoorlij kveel last van mn banden heb. Kortom, even flink baalmoment. Hopelijk is het morgen weer over als k wakker word
ik herken het! ik was wel misselijk maar niet tot spugen toe, en dit is mn eerste, maar ik ben altijd heel netjes, maar ben soms zo moe dat ik mezelf er niet toe kan zetten schoon te maken of op te ruimen. Lijkt soms wel of hier een bom is ontploft... nja misschien na de bevalling, ik zie het wel misschien moeten we niet zo streng voor ons zelf zijn....
ik hoef ook niet te spugen maar ik ben wel zo beroerd ervan dat ik amper kan eten en voor de kindjes kan zorgen, vandaar dat ik toch pillen kreeg.