Sneu jochie laat in de trein zijn stijve geslachtsdeel zien aan vrouw. Vrouw weet hem stiekem te filmen en stapt naar de politie. Deze geven droeftoeter een week om zich te melden, anders wordt de video met zijn gezicht herkenbaar gedeeld. In de oproep van de politie aan de jongen om zich te melden, is hij nu nog te zien met een onherkenbaar gezicht. Ben benieuwd of hij zich meldt. Goede actie van de politie, aanpakken die sneuneuzen! Ze maken maar één foutje, door deze vrouw 'slachtoffer' te noemen. Maar ze is natuurlijk een BAAS. Door hem zo te filmen en aangifte te doen is ze de status van slachtoffer in mijn ogen ver ontstegen en ik hoop dat ze dit zelf ook zo voelt. Ze heeft het heft terug in eigen handen genomen. Laten we hopen dat ze er op deze manier niet alleen voor zorgt dat deze aanrader gepakt wordt, maar dat ook andere zielige mannetjes zich vaker bedenken. https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5038606/politie-deelt-beelden-van-jongen-die-geslachtsdeel-laat-zien-de-trein
Goede actie van zowel de vrouw als politie! Wellicht dat het preventief werkt voor dit soort types. Hij zal zich ook vast melden. Vind de trui van de dader trouwens wel erg ironisch overkomen...
Ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Hij wou zijn juweel showen dus show het maar inclusief gezicht. Dan heeft hij zijn roem.
Ik hoop juist dat zijn hele familie en vrienden/collega's dit gaan zien. Dan staat hij pas voor schut.