Tegen elk aannemelijk bod, eventuele verzendkosten voor de koper. Ik heb ook nog tassen van andere maatjes in de aanbieding. Het betreft kleding die ik bewaard heb na de geboorte van mijn dochter voor als ons tweede kindje een meisje zou zijn. Dit is echter een jongen geworden, vandaar. Kleding wordt hier met Neutral gewassen, gaat niet in de droger. We roken niet en hebben geen huisdieren. Set kleding maat 86 Nieuw(ongedragen): -bollero donkerblauw, Bakkeboe Z.g.a.n. (enkele keer gedragen, in nieuwstaat): -tuniek dubbellook lange mouw antraciet, Baby Blue -tuniek dubbellook lange mouwdonkerblauw, Baby Blue -tuniek grijs met roze bloemen korte mouw, Prenatal - t-shirt gestreept, Little Girlstar - t-shirt groen/blauw bloemen - t-shirt lichtroze met pofmouwtje, Bakkeboe - t-shirt wit met pofmouwtje, Bakkeboe -longsleeve, Bakkeboe -t-shirt ecru pofmouwtje, Frendz -polo wit korte mouw, TikTak Gebruikt (enkele keren gedragen, nog zeker geschikt voor een tweede ronde): -singletje roze, Prenatal -singletje roze, Prenatal -gebreide korte trui licht met donkerblauw -tuniek retro donkerbruin lange mouw -gebreide trui paars/grijs/blauw/roze -romper wit korte mouw met opdruk: nog één kusje dan, Prenatal
Hierbij een foto met een groot deel van de kleding: Marktplaats.nl > pakket kleertjes / kleding - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86