Ik wacht nog op 1 persoon zijn specificatie...maar als er nog mensen zijn die iets leuks zien wat niet gereserveerd is.....laat maar weten via pb! (die persoon krijgt voorrang, maar alles wat over blijft is nog te geef....tegen verzendkosten of ophalen!)
Vanavond ga ik pakketjes maken..de gereserveerde foto''s gaan dan weg...wat er nog staat is nog beschikbaar. Daarna komen de kleinere maatjes!!
hetgeen in maat 80/86 wat nog beschikbaar is zou ik heel graag overnemen. Je zou me er ontzettend blij mee maken.
Hoi Shirley, Ik heb tegelijk met jouw bericht nog een pb gekregen van iemand. Als je aangeeft wat je het liefst zou willen, dan verdeel ik het tussen jullie als diegene terug reageerd op mijn pb. Het was voor een kindje nog in de buik, en dan weet je niet wat seizoens gebonden kleding doet he En wil wel graag dat het gebruikt word...weg gooien kan ik zelf namelijk ook Dus roep maar!
Ze gaat nu maat 80 in. Dus in de zomer zal ze in die maat zitten denk ik. misschien net maat 86, maar ook lange mouw maat 80 is voor nu nog even goed te gebruiken. jurkjes en rokjes doen het hier sowieso heel goed
Kan je aan geven welke je speciaal zou willen hebben op foto nummer? Anders gaat alles naar die andere toe.
Er zijn nog spullen over... Help me er vanaf aub..ik ben er vandaag mee bezig. Heb weinig tijd!! dus kan lang duren als je vandaag niet opgeeft Waar de foto's nog van staan is er nog!! Kijk ook op de link naar foto album...
ja sorry duurt alleen lang..heb echt weinig tijd..en in de avond niet zoveel zin meer....maar komt uit goed hart!