Heb je nog kleding nodig? Wil nog wel even in de kast van Britt duiken, die zit momenteel in 86/92, dus 68 heb ik nu toch over!
heb ook nog een spijkerjurkje en nog een heel leuk rose fluwelstof jurkje je moet het zien moet er nog fotos van maken tshirts heb ik ook allemaal
hier is de link van marktplaats Marktplaats.nl > spijkerjurk - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 kijk maar bij alle advertenties
hier staat alles in maat 68 Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! en heb maat 74 ook gelijk even gefotografeerd, misschien heb je daar ook al iets aan? Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! ik hoor wel van je!
Ik denk dat ik misschien ook wel erg krities ben voor me zelf Dit is me enige dochterje en tevens laaste en naast 2 jongens vind ik meisje kleertje helemaal geweldig Sorry dames. Dit topic mag wel dicht misschien zonder van jullie tijd als ik toch steeds nee zeg. Toch bedankt allemaal!
ik weet niet of je nou nee hebt gezegt je reageerd ook niet op me pb je mag zelf ook bieden op me kleertjes
ik bedoel er verder niks mee hoor, je hebt gelijk, doen wat je mooi vind! dacht alleen misschien is er iemand andes die meekijkt die ook wel interesse heeft
Owh ik bedoelde het ook niet voor jou hoor maar in het algemeen ik wijs iedereen af vandaar als kleertjes via ander hier kwijt raak lekker doen! tis een open forum/topic Liefs stef
Hoi, hier ook nog van alles, kijk even op Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Vanaf foto 87 vind je de maat 68 kleertjes.