het gaat om dit model bedje ; Juniorbed Romy ivory inclusief bodem Zijn de verhoogde zijstukken genoeg om het eruit rollen tegen te gaan ? Kindje wat erin komt te slapen ligt redelijk stil in bed maar is natuurlijk niet de bedoeling dat ze zo op de grond kan vallen. Ze word in februari 2
Wij hebben precies hetzelfde bed (wit) en zoon heeft het gekregen toen hij precies 2 jaar was. Hij is de eerste nacht er twee keer uitgevallen (niets aan de hand. Het is vrij laag) en daarna nooit meer. Hij slaapt er heerlijk in. We gaan het nu een ander kleurtje geven en dan gaat het door naar dochter.
dankje, dan denk ik dat het deze zal worden zag net dat ze m ook in felroze hebben , eens kijken of ik die ergens kan vinden, bij de prenatal was ie in de sale voor 140,- maar helaas al uitverkocht!
De mijne is limegroen, komt van mp af. Vijf tientjes incl matras en zgan. Had bij een oma op zolder gestaan. Heb er wel mazzel mee hoor. Er zat nog geen kransje op en geen enkel vlekje in t matras.
Ik ben niet tevreden over het bed van Bopita. Bij ons is het mdf hoofdeinde aan het bobbelen en de lak is er vanaf aan het gaan. Waarschijnlijk omdat mijn dochtertje 's nachts zweet of een keer met natte haren is gaan slapen. Mij valt het erg tegen zeker als ik er nog aan terug denk hoe lang we er op hebben moeten wachten en wat we er voor hebben betaald. Verder vind ik het ook erg slecht afgewerkt, als het licht er op schijnt zie je precies hoe ze de boorgaten hebben dicht geplamuurd. Helaas heb ik het al drie jaar en denk ik dat ik niet meer kan reclameren maar ik had verwacht dat het beter zou zijn. Om op jouw vraag terug te komen wat betreft het eruit vallen; dat is hier gelukkig nooit gebeurd.