meisje krijgen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shania80, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shania80

shania80 Nieuw lid

23 nov 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

IK heb pasgeleden een krantenartikel gelezen waarin stond dat het AZM een studie had gedaan naar een dieet om zwanger te worden van een meisje.
    Mijn wens voor een meisje is heel erg groot, en ik zou dan ook graag hier meer info over willen. Is iemand hier bekend mee? Ik kan zelf het artikel nergens vinden via internet.

2. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Kijk uit met wat en hoe je het schrijft... Er zijn meer van dit soort topic geweest..

Misschien even google want volgens mij is er een heel topic aan gewijd ook dat dieet ;)

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @moederlynn, snap wat je bedoelt... Mijn eerste gedachte bij het berichtje was ook wat bedenkelijk!

@shania: Hoe cliche ook, gezondheid lijkt me toch het belangrijkste.. Zwanger worden is al iets prachtigs en een mooi wonder op zich, dan moet je blij zijn met elk geslacht lijkt me dan!

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    *zucht* is dit echt serieus?

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
  6. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    Dit is toch niet serieus bedoeld toch??! :$

7. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Je mag blij zijn als je zwanger raakt! :x

8. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik denk dat het wel serieus bedoeld is. En ik begrijp het ook wel een beetje. Ik zou een meisje ook hartstikke leuk vinden, maar mijn kinderwens is op het moment zo groot dat het mij geen bal meer uitmaakt wat het is, als het maar gebeurt en het gezond is.

Hier trouwens een artikel dat het hele onderzoek in twijfel trekt Meisje krijgen? Zoutarm dieet met korreltje zout | Kennislink. Ik heb zelf ook aardig wat verstand van onderzoek doen (is mijn werk) en dit komt wel overtuigend over. Het is dus maar de vraag wat voor zin zo'n dieet heeft. En de moeite die je ervoor moet doen....

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    Ik weet dat niet of ze het serieus is, want dit is haar eerste bericht ;) Ik weet alleen dat er meer mensen zijn die een stil verlangen hebben naar een bepaald geslacht en kwam toen dat topic tegen...Maar heb der gewaarschuwd voor haar vraag!

10. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop ook dat het niet serieus is, gezondheid is het belangrijkste toch?
    Ik was wel heel erg blij toen ik hoorde dat ik een dochter zou krijgen, vond ik gewoon supergaaf, maar een jongetje was net zo welkom geweest hoor!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik weet dat op www.fertilityfriend.com op het forum een hele berg meiden zijn die voor een bepaald geslacht gaan dus daar kan je gaan kijken.

Verder is de theorie dat meisjeszaadjes langer leven en beter tegen een slechte zuurgraad kunnen dan jongenszaadjes maar dat jongenszaadjes sneller zijn.
    Om een meisje te krijgen zou je dus niet op de dag van je ei/dag voor je ei moeten klussen maar 2 dagen voor je ei. Je zou evt een dieet kunnen volgen wat de zuurgraad van je vagina beinvloed. Je schijnt ook zogenaamde limedouches te kunnen kopen waarmee je je vagina kan spoelen om de zuurgraad te beinvloeden en zo de jongenszaadjes te doden.

In NL is het verboden om je zaad te laten scheiden. Volgens mij is dat zo in heel europa, tenzij er een medische reden voor is (bijv. ziekte die alleen bij een bepaald geslacht voor komt). Mocht je 99% zekerheid willen dan zou je toch naar Amerika moeten.

Hier is een site die ik eens tegenkwam. Ik weet niet of het een serieuze site is maar zij zeggen dat ze het kunnen regelen voor je. Ik denk dat ze met connecties in het buitenland werken.
    www.genderkliniek.nl

btw ik onthoud me hier van een mening. Ik vind dat iedereen zelf moet doen wat ie wilt en volgens mij vroeg ts niet om een mening. Ikzelf vindt geslacht niet heel belangrijk maar begrijp wel dat iemand graag een meisje zou willen.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  13. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Je moet blij wezen als je uberhoud al zwanger raak!!

Er zijn mensen die niet zwanger kunnen worden en er alles voor overhebben om een kindje te krijgen.
    Wat maakt het geslacht nou uit....het is een deel van jou.

Vind dit toch wel zo dom!! (sorry)

14. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het knap dat ze eerlijk is.

Ze durft toe te geven dat ze graag een meisje zou
    willen krijgen. Is dat zo'n schande?
    Natuurlijk zou ze ontzettend blij zijn met een gezond
    jongetje, maar waarom zou je niet een voorkeur
    voor een geslacht mogen hebben? En natuurlijk is de
    gezondheid van een kindje het belangrijkste, en
    zwanger worden is zeker geen vanzelfsprekendheid,
    maar ik kan heel goed begrijpen dat sommige vrouwen
    een voorkeur hebben voor een bepaald geslacht, en ik
    vind dat zij dit ook mogen uitspreken.

15. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    mensen wat maakt het uit! Als zij dat wil! Waarom mag een mens geen voorkeur hebben?? Ze zegt toch niet dat ze van een jongetje minder zou houden??

Ik zelf heb geen voorkeur! vind beide super namelijk! :D

Maar het was toch zo dat als je 'dicht' bij je eisprong klust dat het een jongetje wordt en als je iets verder van je eisprong klust een meisje omdat die langzamer zijn maar wel langer leven?? (zeggen ze he????? want geloof niet dat het te regelen is!)

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    idd maak je niet druk om wat een ander doet. leven en laten leven zeg maar... en jeetje mina alsof het een wereldramp is...

17. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Ik geloof gewoon niet dat je zelf het geslacht kan "regelen". Het wordt voor je bepaald.
    Zelf maakt het mij helemaal niet uit wat het geslacht zal worden. Ben allang blij als ik zwanger (kan) word(t)(en).

18. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    sorry maar ik snap niet waarom sommige meiden zo fel reageren

ze zegt gewoon eerlijk dat ze graag een meisje wil en neem aan dat mocht het een jongetje worden ze er ook heel blij mee zal zijn!

ik begrijp haar wel ik heb zelf 2 jongens en zou bij een volgende zwangerschap ook graag een meisje willen..
    gewoon omdat ik dat ook wel eens wil meemaken hoe het is om een meisje te (mogen) krijgen

dat neemt niet weg dat een (3de) zoontje even welkom is hoor

het heeft naar mijn mening niks te maken met "het blij zijn dat je zwanger mag raken"...
    iedereen heeft toch wel stiekem (zeker bij een 2de,3de of 4de kind) een bepaalde voorkeur op een bepaald geslacht
    neemt toch niet weg dat je wat het ook moge worden altijd van je kind zult houden en dolgelukkig bent dát je zwanger mag/kunt raken

dus meiden niet zo fel reageren aub...zij durft het tenminste(hardop) te zeggen

groetjes truelove4ever;)

19. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    diep triest......kun je binnekort ook kiezen wat voor kleur ogen en hoe neus in elkaar zit??? kom op zeg...

20. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    maja idd leven en laten leven, en mijn mening geef ik toch of ze dat nu wilde of niet...;)

Deel Deze Pagina