Hallo meiden Even vraagje mijn meisje krijgt dus echt haar eerste tandje met3,5 maand Nu is het vooral snachts dat ze er om huilt begint rond uurtje of 1.00 we nemen haar dan bij ons in bed dan gaat het wel WOrd ze nu teveel verwend???? EN slaapt ze straks wel weer hele nacht in eigen bed ?? advies gevraag
Je kunt zo een kleine meid nog niet echt verwennen. Als de tanden door zijn dan moet ze weer in haar eigen bed. Ze slaapt dan ook om 1 uur gewoon door en is dan niet wakker. Dus ik verwacht dat ze dan in haar eigen bed blijft slapen. Heb je haar als iets tegen de pijn gegeven? Jeske was ook zo vroeg met tanden en als ik haar Chamodent druppels gaf dan was het huilen binnen 10 minuten over en kon ze weer lekker slapen. Bij haar was de pijn 's avonds en niet 's nachts, dus ging ze daarna in haar eigen bed verder slapen. Soms hebben we haar ook in de kinderwagenbak in de huiskamer laten slapen om bij haar in de buurt te zijn.
Kan ook zijn dat je een te lichte zetpil geeft, als je die al geeft, die is vaak na een paar uurtjes uitgewerkt. Ik keek op een gegeven moment meer naar het gewicht wat erop stond dan naar de leeftijd. Met tandjes doorkomen krijgen ze ook druk op de oortjes, ook helpt het om het gedeelte bij het hoofdje iets omhoog te doen, met bijv een handdoek onder het matras. Sterkte! en voor de rest lekker doen wat je zelf het fijnste vind natuurlijk Doet iedereen
dat deden wij ook, mee in bed nemen vind ik persoonlijk niks!!! ivm bang om verstikking!! wij slapen dan echt niet lekker dus wij hebben ze altijd in eigen bedje gelaten
Bedankt voor jullie advies allemaal Ik heb net dentinox gehaald dat maar eens proberen ik ze krijgt 120mg zetpil En bij ons in bed vind ik niet eng, we hebben groot bed en ze ligt tussen onze kussen op haar aankleed kussen dus kan ze niet vanaf rollen
Ik ben persoonlijk niet voor bij ons in bed leggen. Wij geven onze dochter een zetpil. Hierdoor valt ze altijd rustig in slaap en dan slaapt dan de rest van de nacht goed. En wij dus ook
Wij hebben onze dochter totdat ze bijna 2 jaar was, in bed genomen als ze huilde. Nooit problemen mee gehad, als het leed geleden was (tandjes, kiesjes, ziek, gedroomd) dan ging ze gewoon weer in haar eigen bedje. Je kunt haar echt niet verwennen hiermee, je geeft haar wel een heel veilig en geborgen gevoel.