Meisje leeft tien jaar op chips

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kissflower, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ze kunnen iig wél langs de mexicaan, lekkere tortilla's! :)

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Kan dat meisje gewoon ook niks anders verdragen omdat haar hele spijsverteringsysteem naar de kloten is, aangezien ze de eerste 5 jaar ook alleen maar melk dronk....:( Als je maag niks gewend is zal het alles in eerste instantie zwaar afstoten. Ik geloof het bijna niet, dit verhaal.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Nee, idd, lijkt bijna broodje aap zoiets :(

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Tja i kkan het ook moeilijk geloven.
    Als mijn kind niet wilt eten dan wordt ik na een paar dagen al gek bij wijze van.
    Ik zou binnen een week bij de dokter zitten met der.... de fout ligt toch bij de ouders ze was altijd al een moeilijke eter en het lijkt wel alsof ze er pas later mee zijn begonnen er wat mee te doen.

Kiki: de jouwe is top natuurlijk de schrijf van 5 :)

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Wie zegt dat de ouders niet vanaf dat het kind klein was hulp ingeroepen hebben?

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik werkte op een kinderdienstencentrum en daar was een autistisch jongetje (met verst. beperking) die alleen maar tuc en chips at. met moeite een boterham met chocopasta tussen de middag. Maar dat was dus duidelijk gedrag bij hem hoor. Maar echt heel maf dat kinderen zo kunnen leven. Hij verkeerde ook nog in een speciale medische toestand dus het was helemaal een wonder dat dat kind bijna nooit ziek was.

Deel Deze Pagina