Laatste: dit setje komt overigens bij de Jola vandaan. Ook erg leuk en betaalbaar! (ook te 'strippen' voor de warmere dag...)
hier veel leggings (maillots het vroor toen) met tuniekjes en zachte soepele rokjes (z8 baby) Juud, wat een ongelooflijk leuke setjes, vooral die laatste.
Irem draagt vooral zachte broekjes en leggings en truitjes met lange mouwen...Ben erg fan van de Hema, die heeft leuke en vrolijke kleertjes, maar ook bij de Zeeman kan ik goed slagen, wel goed zoeken! Ze hebben daar bijvoorbeeld hele leuke en zachte broekjes, geen leggings maar met zakjes en al, heel schattig voor die kleintjes. Ik zie heel veel leuke kleding maar wil er echt niet teveel geld aan uitgeven, dat vind ik zonde want ze is er toch weer zo uitgegroeid. En voor minder geld kun je ook hele leuke kleren vinden. Irem heeft ook een jurkje maar dat is echt niet praktisch want schuift omhoog en alles, maar staat wel erg leuk.
Met die maat vond ik spijkerbroekjes en de verschillende laagjes kleding echt niet fijn voor zo'n klein frummeltje dat niks anders kan dan op d'r rug liggen. Ook jurkjes en capuchons von dik not done, want dat ligt echt niet lekker op de rug met al die gefrommelde stof eronder. Noppies hebben echt geweldige setjes voor kleine meisjes, totaal geen poppenkast, maar wel lekker stoer en vooral heel zacht en meerekkend. Deze twee waren ons favo in maat 56:
!!!!! wat een antwoorden!!! Super!!! nee, ik dacht al dat jurkjes en rokjes nog niets zou zijn. Vind het ook "gek" staan... moet er om lachen, maar das misschien ook omdat ik een knul gewend ben!!! maar je krijgt de raarste dingen waaronder dus veel jurkjes in maat 56... tja...op Marktplaats dan maar?
Hier draagt ze vanaf het begin veel 'chill' broeken of leggings. En dan een lekkere lange sok erover. Het zit heerlijk, ik ben er jaloers op. Heb voor haar bij de H&M wat van die langere 't-shirts erop in roze, geel en turkoise. Staat super bij een legging. En bij koudere dagen doe ik er een lange mouwen romper onder. Ook vestjes met een rits vind ik altijd super staat. Zonder capuchon, dat is dan weer lastig. Oh ja, ik ben tegenwoordig ook helemaal van de harembroekjes. Voor mezelf ook!
Ik heb nu ook inderdaad een soort harembroekje in velours. Da's eigenlijk maat 62, en toen was het een harembroek met lange pijpen, nu is het meer een harembroek tot net over de knie. Tailleband is zo rekbaar, dat ie nog steeds prima zit. Maillot eronder of hoge sokken erbij, of de beenwarmertjes van het laatste setje... Ben blij dat sommige van die 'thuispakjes' zo lang mee kunnen gaan. Helaas geen foto van, maar het was van V&D. Met zo'n lekker velours jasje erbij. Die is helaas wel te klein. Maar ook dat was allemaal zeeeeeeer betaalbaar. Ik besteed per los stuk niet meer dan 10 euro, meestal ver eronder. En ik scoor veel in de uitverkoop. Favo-winkels: HEMA, Jola, Zeeman (mn voor pyjama's), V&D, C&A, H&M.
Dan was dat voor mij misschien ook een reden... Ze had met 3 maanden wel een leuk jurkje, maar moest haar echt helemaal recht leggen om het ding goed te zien. En door die korte haartjes... Ik was niet overtuigd... Heb je niet de genoemde winkels in de buurt? En jammer dat ik net op Marktplaats de hele mikmak heb verkocht... Ps: dit is het jurkje. Wel leuk, maar ik zou het haar nu veel liever nóg eens aandoen...
Toen ze zo klein was had Julia vaak die witte goedkope broekjes van de Hema aan (2 in een pakje). Super soepel, zacht stofje en niet te warm. Gewoon een truitje er overheen (lekker roze of paars) en stond prima! Ik ging haar toen echt nog geen "hippe" kleertjes aan doen omdat het stoer stond ofzo. Gewoon lekker zacht, soepel en een leuk kleurtje/printje!