Meisje loopt nog niet los, "schoentjes" voor buiten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babel44, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik zweer er bij, ook nu ze gewone schoenen draagt heeft ze shoesme schoenen.

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Toch maar via internet besteld, warme gevoerde hoge winterschoentjes met veters want smalle pootjes :D met flexibele zool trouwens, van Bardossa, hoop dat die ook goed zijn? Was eerst op Shoesme uit, maar vond alleen maar model gympjes. Ben heel benieuwd!

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Tja ook niet zo gek dat je alleen lage modellen vond.
    Hoge schoentje zijn helemaal niet goed voor de enkels, die spieren moeten zich nog ontwikkelen en met hoge schoenen houd je ze slap.

4. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    jochie heeft ook schoentjes met superflexibele zooltjes

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

O echt? Hmm shit! Klinkt logisch, maar dat wist ik niet. Balen, de doos en retourstickers liggen al bij het vuil volgens mij, vond ze erg leuk en lekker warm nl. Nou ja, toch maar andere zoeken dan, houden we deze voor heel nat/koud weer en op de fiets. Thx voor de waarschuwing.

6. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    hihi
    ik had ook dit probleem maar heb toen gewonen schoenen gekocht maar buiten loopt hij toch nog niet zo veel en binnen heeft hij altijd blote voeten. en ik wil mijn kind echt geen kou laten lijden omdat hij geen baby schoentjes meer aan kan ( veel te grote voeten haha)

Deel Deze Pagina