Hey meiden, Ik zit te twijfelen om 1 van deze jassen te bestellen. Welcome! | kleertjes.com of Welcome! | kleertjes.com Mijn dochter zit nu in 74 maar kan van Noppies soms al 80 aan (bijv leggings of een vest) Heeft iemand deze jas(sen) en hoe vallen ze? Groot of klein? Kan ik dan beter 80 bestellen?
Voor deze winter neem ik aan? Ik zou dan zeker 80 bestellen, winterjassen moeten lekker groot vallen is mijn mening
mijn ervaring met winterjassen van noppies is dat itt shirts /bloesjes niet zo klein (en smal) vallen. En zolang duurt de winter ook niet meer, ik zou hem dus ook niet te groot kopen. Ik vind niets armoeiiger dan een te grote jas. Hoelang is ze nu?
Bedankt voor de reacties We moeten donderdag naar het CB dan weet ik het zeker. Maar denk dat ze rond de 9 kilo is en zo'n 74cm. Ik weet trouwens niet zeker hoe het zit met retourneren en afgeprijsde artikelen anders bestel ik ze gewoon allebei en dan kan ik kijken welke het beste zit. Als ze in de kinderwagen zit (bugaboo) heeft ze meestal gewoon een vest aan, omdat die voetenzak echt heel warm is. Ik vind het in de MC een beetje te krap worden met voetenzak dus vandaar dat ik dan liever een dikke jas heb voor er in... Ze moet hem in principe meteen al aan kunnen. Ik ga zo even opzoeken of ik ze allebei kan bestellen er dan eventueel een kosteloos kan terug sturen.
Nou ik heb de roze besteld, in maat 74 & 80. Kan ik er eentje kosteloos terugsturen maar dan krijg ik een tegoedbon (wat niet erg is want ik was al van plan om wat kleertjes te bestellen ) Kan hem ook voor geld terug sturen maar dan zijn de verzendkosten weer voor jezelf...?! Beetje raar, maar goed dat zou zonde zijn want dan komt er nog 6,70 bij! Ben benieuwd hoe ze zitten, krijg ze denk ik morgen binnen!