Mijn dochter heeft vanaf haar geboorte een gouden naam armbandje. Jammer genoeg word die nu echt te klein. Graag wil ik dus voor haar verjaardag een nieuwe armband. Maar ik zou het zonde vinden om volgend jaar weer een nieuwe te moeten kopen. Dus het liefst zou ik iets willen wat "doorgroeit" Mijn voorkeur gaat uit naar goud trouwens. Ik zat ook al te denken aan een pandora maar weet niet of dat wel zo geschikt is voor zo'n kleintje
Sam heeft ook een mini pandora, zo leuk die heeft ze nu al 2 jaar om. Denk dat we einde van het jaar een groter armbandje moeten kopen. Ze krijgt er ook altijd veel reacties op. Sam is net 4 geworden. En aan de andere hand zit haar geboorte armbandje (past nog steeds)
het leuke van die pandora lijkt me dat je de bedels straks gewoon kunt overhevelen naar een grotere armband. Maar eigenlijk ben ik geen zilver fan dus dat houd nog een beetje tegen
mijn meisje heeft voor haar 1 e verjaardag een piccolo armbandje gehad toen paste hij nog niet maar middels wel er zijn heel veel van dit soort armbandjes, maar in goud heb geen idee en dat zou denk ik ook wel heel prijzig ( waardevol denk aan evt verliezen ) worden
In het goud hoeft het geen bedelarmband te zijn hoor, maar wel iets wat bv te stellen is ofzo. Budget ligt zo rond de 300 euro
geen goud maar onze dochter heeft een kinder buddha armband. Die zijn ontzettend stevig! We hebben de grootste gekocht en daar wat schakels laten halen zodat die er later bijgezet kunnen worden. Zo heeft ze er heel lang wat aan.
Klopt, alleen zijn die massief goud en starten bij 200 euro per stuk.Wordt wel een hele dure grap om die vol te krijgen dan
Ik wil voor mijn dochter ook een nieuw armbandje. Haar gouden armbandje met bloedkoraaltjes is ze met 10 maanden verloren Ik mis hem nog steeds elke dag, het stond echt zooo mooi! Nu draagt ze een zilveren met naamplaatje, die hadden we gekregen. Maar ik vind goud haar gewoon mooier staan. Maar durf geen nieuwe te kopen, ben bang dat ze hem weer verliest.
Ja, die bedoel ik. Die hebben ook een kinderlijn. Vooral bij de betere juwelier te krijgen. Maar ze zijn erg mooi en stevig wat ik erg belangrijk vond.
mijn dochter heeft een goud armbandje met haar geboorte gekregen met haar naam er op , er zitten 2 oogjes aan zo dat ze hem nog lang kan dragen , maar hij zit nog steeds op het 2e oogje (baby stand zeg maar)
Hmmm, hij staat bij mijn dochter best pittig. Maar smaken verschillen natuurlijk.... Maar deze verliezen ze niet snel ! En hij breekt ook niet zo snel.