Meisje Milly Boele dood gevonden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SyrianBeauty, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamei

mamamei Actief lid

10 mrt 2010
    115
    0
    0
    omgeving dordrecht
    Ik moet overigens zeggen dat ik ook wel respect heb voor de vriendin van die griezel.. Het zal je maar gebeuren dat je vent verteld jullie buurmeisje in de tuin te hebben begraven:S Vind het een hele moedige beslissing van haar om te zeggen dat hij naar de politie moest. Met het zelfde gemak had hij haar naast Milly kunnen begraven. Ik denk dat zij ook heel bang moet zijn geweest op dat moment..

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hoorde ook iets van dat ie ongebluste kalk heeft gebruikt en millie amper te herkennen is.

3. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    Ik geloof tot de dag van vandaag niet dat zijn vriendin daar woont (toch?) en van niets wist terwijl dat arme meisje bijna een week in de tuin gelegen heeft... als er in mijn tuin ook maar iets verandert is merk ik het meteen... of is dit een rare gedachte?

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Daar heb ik idd ook aan zitten denken ja.....valt toch op en ik zou meteen tegen mijn vriend zeggen: wat heb jij gedaan in de tuin dan?

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Had begrepen dat ze niet bij hem inwoonde..

6. mamamei

mamamei Actief lid

10 mrt 2010
    115
    0
    0
    omgeving dordrecht
    Ik heb ook een hekel aan tuinieren.. het zou mij niet opvallen:) ze schijnde daar wel te wonen. Hoe dan ook ze is wel de persoon geweest die hem heeft aangespoord naar de politie te gaan. vind ik wel van lef getuigen..

wat hem betreft, tsja daar is opknopen nog te makkelijk voor.. misschien is leven begraven een optie:D

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    zeker lef heeft die meid gehad, hij had met haar ook heel wat kunnen doen!

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hebben jullie die prive foto's van hem gezien ?

op die foto's zie je duidelijk dat hij in de tuin bezig is dus denk ik dat het niet echt zou opvallen als hij dan verder aan het werken zou zijn in tuin ... of zie ik het verkeerd ?

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chantal
    dat zie je goed..

10. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Over welke privé foto's hebben jullie het?

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Sander Vreeswijk verkrachte Milly eerst

Hebben jullie dit artikel ook gelezen? Ik wist helemaal nog niet dat hij Milly ook verkracht heeft. Kun je verwachten natuurlijk, van zo'n gek, maar ik wist niet dat dat ook echt al een feit was.
    En er staan meer dingen tot in detail beschreven in dit artikel.

12. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik wordt op slag misselijk van dit artikel, arme ouders dat er zoveel details uitlekken over hoe hun dochter om het leven is gekomen en wat voor angst ze wel niet moet hebben gehad.

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    NEE!!!!!!!!!!!!
    Ik hoopte zo dat dít het arme meiske gespaard was gebleven :(

14. Gatver. Krijg het op slag koud bij het lezen van dit bericht.. Bah..

Hoop dat Sander V zijn zeepje vaak laat vallen in de douche!!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bah, vreselijk! Het is al moeilijk genoeg voor haar ouders dat ze is vermoord, maar als je dit er dan nog bij hoort...

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    :(:(:(:( vreselijk

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het zal me niets verbazen als dit waar blijkt te zijn of iets in die richting :(, maar ik betwijfel erg hoe betrouwbaar de bron is... Ik wacht liever even de officiële nieuwssites af, iedereen kan wel van alles op internet zetten, niet zomaar alles geloven wat je leest...

18. mamamei

mamamei Actief lid

10 mrt 2010
    115
    0
    0
    omgeving dordrecht
    ergens hoop ik toch dat mensen(journalisten) het respect op kunnen brengen om wat hij met haar heeft gedaan niet wereldkundig te maken. wat schieten wij er mee op om te weten wat hij met dat arme kind heeft gedaan:S en dan nog haar ouders.. niemand wilt dat zoiets met zijn of haar dochter gebeurd, laat staan dat het nog eens breed word uitgemeten in de media..

Deel Deze Pagina