Ik moet overigens zeggen dat ik ook wel respect heb voor de vriendin van die griezel.. Het zal je maar gebeuren dat je vent verteld jullie buurmeisje in de tuin te hebben begraven:S Vind het een hele moedige beslissing van haar om te zeggen dat hij naar de politie moest. Met het zelfde gemak had hij haar naast Milly kunnen begraven. Ik denk dat zij ook heel bang moet zijn geweest op dat moment..
Ik geloof tot de dag van vandaag niet dat zijn vriendin daar woont (toch?) en van niets wist terwijl dat arme meisje bijna een week in de tuin gelegen heeft... als er in mijn tuin ook maar iets verandert is merk ik het meteen... of is dit een rare gedachte?
Daar heb ik idd ook aan zitten denken ja.....valt toch op en ik zou meteen tegen mijn vriend zeggen: wat heb jij gedaan in de tuin dan?
Ik heb ook een hekel aan tuinieren.. het zou mij niet opvallen ze schijnde daar wel te wonen. Hoe dan ook ze is wel de persoon geweest die hem heeft aangespoord naar de politie te gaan. vind ik wel van lef getuigen.. wat hem betreft, tsja daar is opknopen nog te makkelijk voor.. misschien is leven begraven een optie
hebben jullie die prive foto's van hem gezien ? op die foto's zie je duidelijk dat hij in de tuin bezig is dus denk ik dat het niet echt zou opvallen als hij dan verder aan het werken zou zijn in tuin ... of zie ik het verkeerd ?
Sander Vreeswijk verkrachte Milly eerst Hebben jullie dit artikel ook gelezen? Ik wist helemaal nog niet dat hij Milly ook verkracht heeft. Kun je verwachten natuurlijk, van zo'n gek, maar ik wist niet dat dat ook echt al een feit was. En er staan meer dingen tot in detail beschreven in dit artikel.
ik wordt op slag misselijk van dit artikel, arme ouders dat er zoveel details uitlekken over hoe hun dochter om het leven is gekomen en wat voor angst ze wel niet moet hebben gehad.
Gatver. Krijg het op slag koud bij het lezen van dit bericht.. Bah.. Hoop dat Sander V zijn zeepje vaak laat vallen in de douche!!
Bah, vreselijk! Het is al moeilijk genoeg voor haar ouders dat ze is vermoord, maar als je dit er dan nog bij hoort...
Het zal me niets verbazen als dit waar blijkt te zijn of iets in die richting , maar ik betwijfel erg hoe betrouwbaar de bron is... Ik wacht liever even de officiële nieuwssites af, iedereen kan wel van alles op internet zetten, niet zomaar alles geloven wat je leest...
ergens hoop ik toch dat mensen(journalisten) het respect op kunnen brengen om wat hij met haar heeft gedaan niet wereldkundig te maken. wat schieten wij er mee op om te weten wat hij met dat arme kind heeft gedaan:S en dan nog haar ouders.. niemand wilt dat zoiets met zijn of haar dochter gebeurd, laat staan dat het nog eens breed word uitgemeten in de media..