Vind ik niet. Dan komt hij er wel makkelijk van af als ze hem ook gelijk vermoorden. Laat hem maar lekker zitten en zijn zonden overdenken. Je ziet op deze link foto's van Sander V. : GeenStijl : Sander V. Politieman, moordverdachte Je ziet ook gewoon die tuin op foto waar ze dus begraven lag. Wat een naar idee.
Tot je nog meer kinderen hebt en die dan zonder moeder verder moeten... Vreselijk dit....en ja "dan nog wel n politie agent ook" ja ja ze zijn ook gewoon mensen. Maar wel mensen die gescreend worden. Dan mag je verwachten dat ze dit soort dingen niet doen. Ik heb mn voordeur altijd opslot als mn oudste alleen thuis is. Hij komt achterom binnen maar voor kan hij de deur niet open doen want wie weet wie er aan de deur is. Zolang wij niet thuis zijn hoeft de deur niet geopend voor vreemden. ook niet voor de politie, die komt maar terug als wij thuis zijn. God wat zal die moeder zich in het hoofd halen nu? Want ze had Milly immers nog aan de telefoon net voor ze open deed.... Daar krijg ik nou kippevel van!
vind het zo vreselijk.... ik had al bijna meteen gezegd dat ze dood was. Dan baal je wel eens van je helderziendheid. Maar mijn gedachten gaan uit naar familie, vrienden en kennissen, allen die Millie een warm hart toedragen. Wat een vreselijk verliefs en heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk krijgt de dader wat hem toekomt, ongelooflijk dat het zo dichtbij is gebeurd. Dat is bijna niet te bevatten...
Vreselijk! Je eigen buurman.. én ook nog eens een agent... waar gaat het toch heen met de wereld? Kippenvel... Rust zucht Milly.
Tuurlijk dan is het een ander verhaal maar stel dat ik in de situatie zou zitten zoals nu dus met 1 kind dan zou ik zo handelen ...
Serieus die gozer heeft zo'n vertrouwde kop, die heeft echt misbruik gemaakt van zijn functie als Politie ... Ik kan er gewoon niet over uit dat iemand dit kan doen en al helemaal niet iemand die nog eens politie is ... En dan vinden ze dat we de politie meer moeten gaan vertrouwn gek he dat de Nederlands enorm weinig vertrouwen hebben in de Politie ... tssss Sommige reacties maakten me wel erg kwaad hoor op die Geenstijl site ...
Vreselijk:x Ik heb er geen woorden voor, wat erg! Mijn gedachten gaan uit naar Milly en naar haar ouders die dit vreselijke verdriet hopelijk ooit een plekje kunnen geven. Rust zacht lieve Milly...
Ik hoop echt dat de politiek eens wakker wordt en dat zulke dingen niet meer gestraft worden met een jaar zitten het lijkt tegenwoordig maar normaal, om iemand maar te vermoorden of te ontvoeren of in de brand te steken of wat al niet meer... en nu weer dit meisje... gisteravond had ik al een rotgevoel, en vanmorgen is het bevestigd
Heb minder vertrouwen in de politie omdat ze simpel weg zelf de wet niet zo serieus nemen als ze zouden moeten doen. Ze hebben een voorbeeld functie nml. Maar als ze dan met 80 door onze 30 km straat komen gevlogen... (bvb) En dat ze ondanks dat ze er bijna niet door kunnen in de parkeer garage hier omdat er tig auto's dubbel geparkeert staan, gewoon weg rijden zonder er wat aan te doen. En dat ze vanaf n plek schuin voor ons hun busje op zo'n manier naast ons parkeren (terwijl er genoeg plekken vrij zijn!) zodat mn man zn auto niet meer uit kan (zij ook niet maar dan wringen ze maar even wat harder...hop daar gaat je lak bijna) En als je met je gewonde kind daar komt, er fout op fout gemaakt wordt en je daarna na de aangifte NOOIT meer wat van ze hoort. Mijn zoontje heeft vanaf zn 2 jaar oud geroepen dat hij politie wilde worden. Vlak voor dit laatste insident wilde hij nog. Daarna heb ik hem er nooit meer over gehoord... Maar goed dit is erg offtopic natuurlijk.
Nu ik zijn achternaam weet heb ik ff gekeken op hyves. Als je zijn profiel aanklikt dan staat er: "Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden." Maar wat ik niet snap is dat er als woonplaats staat: Rotterdam Alexanderpolder. Dat klopt toch niet? Het is toch Dordrecht? Hyves.nl: always in touch with your friends
Hij woont nog maar sinds kort in dat huis. Het is net uit met zijn vriendin en is verhuisd. Denk dat het daarom nog niet is veranderd. Althans heb ik gelezen op geenstijl net. Wat ik me afvraag staat het wel vast dat hij het gedaan heeft? Of denk ik dan erg raar?
Je kunt invullen wat je wil natuurlijk. Als ik ipv mijn plaats groningen in tik staat dat er gewoon natuurlijk...
staat dat op hyves? Zou best kunnen nog hoor, als hij verhuisd is en het op hyves later niet aangepast heeft. Hij is nog jong, misschien woont hij pas een jaar of 2 jaar daar met z'n vrouw/vriendin (voor wie ik dit overig óók vreselijk vind!) . maar ongelooflijk verder inderdaad zeg..
verschrikkelijk zeg! Krijg er spontaan kippenvel van. Een buurman en ook nog eens een agent!!! Weg met de veiligheid in hun buurt.
Pfff na hier nog wakker van gelegen te hebben gisteravond, hoopte ik vanmorgen bij het wakker worden dat ze het misschien toch niet juist hadden.. maar helaas. Wat vreselijk voor die ouders, die na een week van onzekerheid en oproepen op televisie erachter moeten komen dat hun 12jarige dochter dood gevonden is bij meneer agent in de tuin. En misschien ben ik nou heel naief, en inderdaad zijn agenten ook mensen, maar je moet wel heel ziek in je hoofd zijn om zo´n daad te verrichten en bergijp dan niet hoe je ooit die test hebt doorstaan tot politieagent.